Thursday, November 29, 2018

️စိတ္မလြင့္ေအာင္ တရားရႈမွတ္နည္း

♦️စိတ္မလြင့္ေအာင္ တရားရႈမွတ္နည္း ♦️
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
             " တရား..အားထုတ္တဲ့အခါ စိတ္လြင့္တာကို မလြင့္ေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္မွ ဝိပႆနာျဖစ္မလဲ  " ဆိုတဲ ့ပုဂၢိဳလ္တို ့အတြက္
••••••••••••••••••••••••••••••••
           အခုမွ စၿပီး တရားအားထုတ္ၾကသူေတြ ပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ အရင္ကတည္းက စလို ့အခုလက္ရွိတရားအားထုတ္ေနဆဲ ပုဂၢိဳလ္ေတြ ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ တရားအားထုတ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္မွန္သမွ် မလြဲမေသြ ျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထ ရွိတာကေတာ့ စိတ္ျပန္႔လြင့္ ၾကတာေတြ ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
           တရားမွတ္ေနရင္း စိတ္လြင့္တယ္ ဆုိတာဘာလဲ ဆိုေတာ့..
           တရားအားထုတ္ေနတဲ့အခ်ိန္ လက္ရွိ အေျခအေန ရဲ  ့အသိတရားျဖစ္ေစတဲ့ ႐ုပ္နာမ္အာ႐ံုေတြ မွာ စိတ္မရွိေတာ့ဘဲနဲ  ့၊ အရင္က ေတြ႕ခဲ့ဖူး၊ ျမင္ခဲ့ဖူး၊ ႀကံဳခဲ့ဖူးတဲ့အာ႐ံုေတြရဲ  ့ေနာက္ကို စိတ္က အာ႐ံုျပဳမိေနတာ၊ၿပီးေတာ့  ေတြဖူးခ်င္တာ၊ ျမင္ဖူးခ်င္တာ၊ ႀကံဳဖူးခ်င္တာေတြ ဖန္တီးၿပီးေတာ့ အဲဒီအာရံု ေတြ ရဲ  ့ေနာက္ကို စိတ္က လိုက္ၿပီး အာရုုံျပဳမိေနတာကို ေခၚပါတယ္။
           ဓမၼမိတ္ေဆြတို ့အေနနဲ ့တရားစၿပီးအားထုတ္ၿပီဆိုရင္.....
             " စိတ္" ကစၿပီး ျပသနာ စျဖစ္ေတာ့တာပါပဲ။ ဘာျဖစ္လို ့လဲ ဆိုေတာ့..
             သံသရာ တစ္ေလွ်ာက္လံုးမွာ အဆံုးမ မရွိဘဲ လႊတ္ခ်င္တိုင္း လႊတ္ထားတဲ့ စိတ္၊ ဟိုလြင့္ ဒီလြင့္ျဖစ္ေနတာကို သတိမထားမိၾကဘဲ နဲ ့ခုလို သံေဝဂေတြ ရၿပီး တရားအားထုတ္ေတာ့မယ္ဆိုတဲ့ အခ်ိန္က်မွပဲ စတင္သိလိုက္ရတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါေတာ့တယ္။
          ေယာဂီဟာ  စၿပီး တရားအားထုတ္ၿပီဆိုတာနဲ ့အဲဒီ"စိတ္" နဲ ့လိုက္တမ္း ေျပးတမ္း ကစားရင္း၊ ေတာင္ေတြး၊ ေျမာက္ေတြး နဲ ့စ ပါေတာ့တယ္။ ဒါကို နားမလည္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ကေတာ့ မိမိရဲ  ့တရားအားထုတ္မႈအေပၚ သံသယ ျဖစ္ၾကတာေပါ့ေနာ္။
         "စိတ္" ပဲေလ.. ေတြးမွာေပါ့.. ။
          ဝိပႆနာ အားထုတ္တယ္ ဆိုတာ ေပၚလာသမွ်ကိုသာ  ေစာင့္ၾကည့္ရတဲ့အလုပ္ပါ၊ ဘာေပၚေပၚရႈရတဲ့ အလုပ္ပါ။
          အဲဒီလို ေစာင့္ၾကည့္တယ္ ဆိုေတာ့ ေတြ ့ၿပီေပါ့...။
            ဒီတစ္သံသရာတစ္ေလၽွာက္လံုးမွာ..  ေျပးေနတဲ့ "စိတ္" ကို သိမွမသိခဲ့ၾကတာ..
          အခုအခ်ိန္က်မွ တရားအားထုတ္မယ္ဆိုၿပီး ဉာဏ္နဲ ့သတိထားမိၿပီး ၾကည့္လိုက္တဲ့ အခ်ိန္လည္းေရာက္ေရာ မိမိရဲ  ့ စိတ္ ဟာ ဟိုေတြး၊ ဒီိေတြးျဖစ္ေနတာေတြ နဲ  ့စိတ္ေတြက မၿငိမ္တဲ့ အေပၚမိမိ ဖာသာသံုးသပ္ၿပီး .......
             တစ္ေန ့တစ္ေန ့ တရားသာ အားထုတ္ေနရတယ္ " ေအာ္...စိတ္ ေတြက လြင့္လိုက္တာ.. ေနာ္..
             ငါ တရားထိုင္လို ့ မရဘူး.. စိတ္မလြင့္ေအာင္ ငါ့ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ " ဆိုတဲ့ ေမးခြန္းေတြ နဲ ့ မိမိ ရဲ  ့က်င့္ၾကံအားထုတ္ေနမႈအေပၚ အားမလို အားရတာေတြ ျဖစ္လာၾကပါတယ္။
            ေရွးဦးစြာ ဓမၼမိတ္ေဆြ တို ့ကို အားတက္ေအာင္ေျပာရရင္..
            တစ္ကယ္ေတာ့..
            စိတ္လြင့္တာ ကို လြင့္မွန္း သိရင္ .. "ဒီ သိေနတယ္" ဆိုကတည္းက "တရား " ျဖစ္ေနပါၿပီ လို ့ ဦးစြာ ေျပာလိုက္ပါရေစ။
           ဘယ္လုိပဲျဖစ္ျဖစ္ "ဝိပႆနာ"ဆုိတာ ေပၚရာေပၚရာကုိ လုိက္႐ႈမွတ္တာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ "စိတ္မွာပဲ ေပၚေပၚ၊ခႏၶာကုိယ္မွာပဲ ေပၚေပၚ၊ ေပၚတဲ့ အာ႐ုံေတြတိုင္း " ကုိ သတိကပ္ၿပီး လုိက္႐ႈမွတ္ဖုိ႔ သာ လုိပါတယ္။
             စိတ္က လြင့္သြားလို ့ ျပန္ၿပီး သတိရမိတဲ့အခ်ိန္မွာ "စိတ္လြင့္သြားပါလား " ဆိုတဲ့ "အသိ" ရွိရင္ ရပါၿပီ။
            အဲဒီလိုမဟုတ္ဘဲနဲ ့ဓမၼမိတ္ေဆြက ခုန "လြင့္သြားပါလား" ဆိုတဲ့ "အသိ " မွာတင္ ရပ္မထားပဲ နဲ ့ "ဒီစိတ္ လြင့္တဲ့ အေၾကာင္းရာ က ဘာေၾကာင့္ေပၚရတာလဲ၊ ဘယ္က စၿပီး ဘာျဖစ္လို ့ ခုထိေပၚရတာလဲ"  ဆိုၿပီး လုိက္ၿပီးခံစားမႈေတြ၊ လိုက္ၿပီး စံုစမ္းေထာက္လွမ္းေနမႈေတြ ျပဳမေနသင့္ပါဘူး။
              အခုေလာေလာဆယ္ အခ်ိန္ အဲဒီစိတ္ျဖစ္ေနတဲ့ "လက္ရွိအေျခအေန"ကုိပဲ လုိက္ၿပီးသိေအာင္ ႐ႈမွတ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
             အဲလုိ ႐ႈမွတ္တဲ့အခါ ဒီစိတ္ေပ်ာက္ၿပီး ေနာက္စိတ္တစ္မ်ိဳး ျဖစ္ေပၚရင္လည္း ျဖစ္ေပၚလာႏုိင္ပါတယ္။ ေနာက္ထပ္ စိတ္မွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ၊ ခႏၶာကုိယ္မွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ႐ႈမွတ္စရာ အာ႐ုံတစ္ခုခု ေပၚလာတတ္ပါတယ္။ ဘယ္လုိပဲျဖစ္ျဖစ္ ေပၚလာသမွ်ကုိ လုိက္ၿပီးသိရွိ ႐ႈမွတ္ေနဖုိ႔ အေရးႀကီးပါတယ္။
                စိတ္ကူးတာ၊ ႀကံစည္တာ၊ ေတြးေတာတာ၊ ဝမ္းနည္းတာ၊ ဝမ္းသာတာ၊ ေဒါသျဖစ္တာ၊ အလုိမက်တာ၊ ပူတာေအးတာ၊ ေပ့ါတာေလးတာ၊ ကုိက္တာခဲတာ စတဲ့ ဘယ္လုိဟာမ်ိဳးပဲ ေပၚလာေပၚလာ "သတိကပ္ၿပီး" လုိက္သိလုိက္မွတ္ေနဖုိ႔ပါပဲ။ အဲဒီလုိ ေပၚရာေပၚရာကုိ လုိက္သိ၊ လုိက္မွတ္ေနတာကုိပဲ "ဝိပႆနာ"႐ႈတယ္လုိ႔ ေခၚတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
             မွတ္ရင္း စဥ္းစားမိၿပီး အေတြးေတြ  မလြန္မိပါေစနဲ႔ ့။ေတြးမိသြားရင္ လည္း "ေအာ္..ေတြးမိသြားပါလား.. ၾကည့္စမ္း အခု ဒီေတြးတယ္ ဆိုတာခ်ည္းက အခုမရွိေတာ့ဘူး..ပ်က္သြားပါလား"ဆိုတဲ့ အသိနဲ ့...
             အဲဒီ "ပ်က္သြားတာ" ကို ျပန္ရႈပါ။ အဲဒါ..ဝိပႆနာ ပါပဲ..။
              ဓမၼဒူတ ဆရာေတာ္ အရွင္ေဆကိႏၵ က ဝိပႆနာ နဲ ့သမထ ကို ခြဲၿပီး ေဟာထားတာရွိပါတယ္။အဲဒီတရားေတာ္ထဲက စကားခ်ပ္ေလးကို ဒီေနရာမွာ အပ္စပ္မယ္ ထင္လို ့ ျပန္ၿပီးပူေဇာ္ျပလိုက္ရင္၊ ဓမၼမိတ္ေဆြတို ့ရဲ ့ရႈမွတ္အားထုတ္မႈကိုအက်ိဳးမ်ားၿပီး အေထာက္အကူ ျဖစ္မွာပဲလို ့ယူဆမိပါတယ္။
             ဗ်ိဳင္းတစ္ေကာင္ လို  ငါးကို ေစာင့္ဖမ္းတဲ့ နည္း နဲ ့ပင့္ကူ လို သားေကာင္ ကို ဖမ္းနည္း ဆိုၿပီး ႏွစ္နည္းရွိပါတယ္.. တဲ့။ ဗ်ိဳင္းက ေတာ့ ေရထဲကို ေစာင့္ ၾကည့္ၿပီး တစ္ေကာင္လာ တစ္ေကာင္ဖမ္းပါတယ္၊ ငါးပဲ ဖမ္းတာ က်န္တာ မဖမ္းပါဘူး။ အဲဒီနည္း ကို သမထနည္း လို ့ေခၚၿပီးေတာ့ ၊ ပင့္ကူ နည္းက်ေတာ့ ဘာအေကာင္ လာလာ ေစာင့္ၾကည့္ေနၿပီး ေပၚလာတဲ့ အေကာင္ ကို ဖမ္းလိုက္၊ ၿပီးရင္ ကိုယ့္ေနရာကေန ကိုယ္ျပန္ၿပီး ေစာင့္ၾကည့္ေနလိုက္ယံုပါပဲ။ သေဘာကေတာ့ ထြက္ေလ ဝင္ေလ အာနာပါန ရႈတဲ့ ပုဂၢိဳလ္က မိမိကမၼ႒ာန္းကို မွတ္ေနရင္း အသံၾကားတာ၊ အနံ ့ရတာ၊ နာက်င္ကိုက္ခဲတာ စတဲ့ ဘာအာရံုေပၚလာေပၚလာ ၊ အဲဒီေပၚလာတာ ကို ရႈလို ့ၿပီးရင္ ကိုယ္မွတ္ေနၾက ကမၼ႒ာန္းကို ျပန္ဆက္မွတ္ယံုပါပဲ၊ အဲဒီသေဘာပါ။ဒါကေတာ့ ဝိပႆနာ နည္းပါ...တဲ့။
             တရားဆိုတာ ၾကာၾကာထိုင္မွ မဟုတ္ပါဘူး၊ ၾကာၾကာထိုင္မွ ရတဲ့လူရွိသလို ၊ ခဏေလးထိုင္ၿပီး တရားထူူး ရသြားၾကတဲ့ လူေတြလည္းရွိပါတယ္၊ ေတြ ့လည္းေတြ ့ဖူးပါတယ္။ဒါကေတာ့ ဒီပုဂၢိဳလ္ရဲ  ့ဉာဏ္ရည္ဉာဏ္ေသြး နဲ ့သူျပဳ ခဲ့တဲ့ သူ ့အေၾကာင္းတရား ကံ နဲ ့ဆိုင္တာေပါ့ေနာ္။
         ၿပီးေတာ့..
         ဆရာေတာ္ထပ္ၿပီး မိန္ ့ၾကားတဲ့... ေနာက္ ဥပမာ တစ္ခုက..
       တီဗြီ ၾကည့္တဲ့ အခါမွာ  ႏွစ္မ်ိဳးရွိပါတယ္၊ တစ္မ်ိဳးက ဗြီစီဒီ တို ့၊ ဒီဗီဒီ တို ့ဆိုရင္  ေအာက္စက္ နဲ ့ ထိုးၾကည့္ရပါတယ္ ။ဒါမွ မဟုတ္ရင္ ေနာက္တစ္မ်ိဳးကေတာ့..
          တီဗြီကေန တိုက္႐ိုက္လႊင့္ လို ့လာတာ ၾကည့္တာမ်ိဳးလည္း ရွိပါတယ္။
           သမထ အားထုတ္ဖူးတဲ့ လူက်ေတာ့ ရွင္းသြားပါၿပီ၊ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့ အေခြ ထိုးၿပီး အယင္ၾကည့္ယံုပါပဲ။
            ဝိပႆနာ က်ေတာ့ ကိုယ္ၾကည့္ခ်င္တဲ့အေခြ ကိုယ္ ထိုးၾကည့္လို ့မရပါဘူး၊ သူျပတာပဲ ၾကည့္ရမွာပါ။ ေၾကာ္ျငာလာလည္း ထိုင္ၾကည့္ရမွာပါပဲ။ ေၾကာ္ျငာလာလည္း ေၾကာ္ျငာမွန္းသိေနရမွာျဖစ္ပါတယ္။ျပတဲ့ ဇာတ္လမ္း နဲ ့သြားေရာ ေနလို ့မရပါဘူး။ ေပၚတာကို ၾကည့္ေနယံုပါပဲ။ျပတာကိုပဲ ၾကည့္ရတာ ဆိုေတာ့ အေခြ ထိုးၾကည့္တာ နဲ႔ ေတာ့ဘယ္တူႏိုင္ပါ့မလဲ ေနာ္။ဒီေတာ့ ေၾကာ္ျငာ က အရမ္းမ်ားမွာပါ။ တကယ္ေတာ့အဲဒီမ်ားလွတဲ ့ေၾကာ္ျငာေတြ က ဓမၼမိတ္ေဆြ လြင့္ေနတဲ့ စိတ္ေတြပါပဲ။
            အဲဒီလို ့ လြင့္ေနတဲ့စိတ္ကို မလြင့္ေအာင္ အေကာင္းဆံုးအၾကံျပဳဖို ့အတြက္ စိတ္သေဘာကို နည္းနည္း ရွင္းျပပါရေစ။
         စိတ္ဆိုတာ အာ႐ံုကို သိတတ္တဲ့ သေဘာရွိပါတယ္။ ေဝးေဝး နီးနီး အာ႐ံုမ်ဳိးစံုကို ယူၿပီး ေရာက္တတ္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့  စိတ္ဟာ တစ္စိတ္ခ်ဳပ္မွလည္း ေနာက္တစ္စိတ္ျဖစ္ပါတယ္။
           ေနာက္ၿပီး ေတာ့..
           စိတ္ကို...လႊတ္ထားတာရယ္၊
           စိတ္ကို ..ထိန္းထားတာရယ္၊
           စိတ္ ရဲ႕သေဘာကို သိတာရယ္..လို႔ သံုးမ်ဳိးခြဲမွတ္ပါ။
            စိတ္ကို လြတ္ထားရင္...
            မေကာင္းတဲ့အာရံုေတြ ၊ စိတ္ပူပန္တာေတြ ၊ စိတ္ညစ္စရာေတြကိုသာ အာ႐ံုျပဳေနက်ျဖစ္ေနေတာ့ စိတ္ဆင္းရဲပူပန္မႈသာ ျဖစ္ေစပါတယ္။ အလြယ္ေျပာေတာ့ ဒုကၡေရာက္တယ္ ေျပာတာေပါ့။

           ဒါျဖင့္ စိတ္ကို ထိန္းထားရမယ္ဆိုျပန္ေတာ့....
         ထိန္းတယ္ဆိုတာ ေကာင္းတဲ့အာ႐ံုေပၚမွာ စိတ္ကို တင္ထားတာ။
            ဒါန နဲ႔ ထိန္းရင္ အလွဴခံပုဂၢိဳလ္၊ လွဴဖြယ္ပစၥည္းေတြကို အာ႐ံုျပဳ၊ သီလနဲ႔ ထိန္းရင္ ေရွာင္ၾကဥ္စရာ၊ လြန္က်ဴးစရာကို အာ႐ံုျပဳေစာင့္ထိန္းရတယ္။ သမထဆိုရင္လည္း ကသိုဏ္းနိမိတ္ပညတ္စတဲ့ သမထအာ႐ံုေတြကို အာ႐ံုျပဳၿပီး ထိန္းထားရပါတယ္။ စိတ္ကိုထိန္းရင္ ကုသိုလ္ ေတာ့ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့...
            လႊတ္ထားခံရတဲ့ သားသမီးေတြဟာ ရာႏႈန္းျပည့္ ပ်က္စီးသြားနိုင္တယ္။ ထိန္းသိမ္းခံထားရတဲ့ သားသမီးေတြကေတာ့ ေကာင္းတဲ့ဘက္ေရာက္ဖို႔ ရာခိုင္ႏႈန္းမ်ားေပမယ့္ ထိန္းသိမ္းမႈ လြတ္သြားလို ့ထိန္းမနိုင္ သိမ္းမရ ျဖစ္တတ္တဲ့ သေဘာကို ေျပာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ မေကာင္းတာကို ခိုးေၾကာင္ခိုးဝွက္ လုပ္တတ္တယ္။ ရာႏႈန္းျပည့္ မေကာင္းနိုင္ပါဘူး။
          အေကာင္းဆံုးကေတာ့ ပညာရွာရမဲ့ အရြယ္ သားသမီးေတြကို ပညာရဲ႕ အက်ဳိးေက်းဇူး၊ ပညာရွိမွ လူရာဝင္တယ္စတဲ့ ပညာေကာင္းေၾကာင္းေတြကို နားလည္ေအာင္ ေျပာေပးရပါတယ္။ စီးပြားရွာရမယ့္အရြယ္ သားသမီးေတြကို စီးပြားေရးကို စိတ္ပါဝင္စားၿပီး ႀကိဳးစားလာေအာင္ အထက္တန္းေရာက္နိုင္တဲ့အေၾကာင္းကို သေဘာေပါက္နားလည္ေအာင္၊ အသိဉာဏ္နဲ႔ လက္ခံေအာင္၊ လက္ခံတဲ့အတိုင္း လိုက္လုပ္ေအာင္ ေျပာဆိုေပးရတယ္။ အသိဉာဏ္ေပးရမယ္ေပါ့။
             မိမိ"စိ္တ္"ကိုလည္း သားသမီးသဖြယ္ ေကာင္းေစခ်င္လို႔ နားလည္ေအာင္ ဆံုးမရမယ္။ ေျပာေပးရမယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္နဲ႔ ကိုယ့္စိတ္ရဲ႕ အေၾကာင္းကို ေသခ်ာသိနိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားခိုင္းရပါမယ္။ အသိဉာဏ္ေတြတိုးၿပီး သိေအာင္ေပါ့။ အဲဒီလိုသိေအာင္ ၾကည့္ေနတာကို စိတ္အလုပ္ လုပ္တယ္လို႔ ေခၚပါတယ္။ ဒါမွ သမာဓိ အားေကာင္းလာၿပီး ဝိပႆနာဉာဏ္ ျဖစ္လာမွာ။
           ဒါန၊ သီလ၊ သမထကုသိုလ္ေတြက သာမန္အားျဖင့္ စိတ္ကို ထိန္းၾကတဲ့ အလုပ္ေတြပါ။ ကုသိုလ္လုပ္ေနရင္း တစ္ခါတေလ ထိန္းသိမ္းမႈေအာက္ကလြတ္ၿပီး မေကာင္းတဲ့အာ႐ံု ေရာက္ေနတတ္တဲ့ စိတ္မ်ဳိးလည္း ျဖစ္သြားတတ္ပါတယ္။
            ဝိပႆနာ ဆိုတာ စိတ္ကို လႊတ္ထားတာလည္းမဟုတ္ သလို ၊ ထိန္းထားတာလည္း မဟုတ္ပါဘူး၊ ဒီ႐ုပ္ဒီနာမ္ရဲ႕ သေဘာကိုသိေအာင္ စိတ္ကို ၾကည့္ခို္င္းတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
            အဲဒီလို လြင့္ေနတဲ့ စိတ္ကို လြင့္တတ္တဲ့ နာမ္သေဘာ၊ အာ႐ံုနဲ႔ ဆံုတိုင္း သိတတ္တဲ့သေဘာ၊ ေျပာင္းလဲတဲ့ သေဘာေတြကို ျမင္ေအာင္ ၾကည့္ရတာပါ။
             အဲလိုၾကည့္နိုင္ရင္လည္း စိတ္မလြတ္ေတာ့ပါဘူး။
         ျပန္လြင့္တတ္တဲ့ စိတ္ကုိ....
        "ငါ့စိတ္ အျပင္ေရာက္ေနပါလား၊ ငါ အေတြးေတြ လြန္ေနပါလား".....လုိ႔
           သိတာနဲ႔ တစ္ၿပိဳင္နက္" ျပန္ျပန္ၿပီး " အမွတ္အာ႐ုံကုိ ျပန္ယူကာ ႀကိဳးစားေပးရပါတယ္။ တရားထုိင္ခါစပဲ ရွိေသး စိတ္လြင့္ၿပီဆုိတာ သိတာနဲ႔တစ္ခါတည္း ျပန္ၿပီးအမွတ္ကုိ ႀကိဳးစားမွတ္၊ သတိရတုိင္း ျပန္ျပန္ၿပီး ဝီရိယ စုိက္ၿပီးေတာ့ ဘယ္လိုမွတ္သင့္သလဲ ဆိုရင္...
        "ငါ အတတ္ႏုိင္ဆုံး မထြက္ေအာင္ မွတ္မယ္" ဆုိတဲ့
         ခံယူခ်က္နဲ႔ စမွတ္ကတည္းက သတိကပ္ကာ အမွတ္ကုိ အစမွ အဆုံးအထိလုိက္ၿပီး သိေအာင္ႀကိဳးစားေပးရပါတယ္။
            ႀကိဳးစားမွတ္ပါလ်က္နဲ႔ တစ္ခါတစ္ရံ မသိစိတ္က ေခၚေဆာင္ရာ ပါသြားၿပီး အမွတ္အာ႐ုံက လြတ္သြားတာလည္း ရွိတတ္ပါတယ္။ အဲဒီအခါမ်ိဳးမွာလည္း ျပန္သတိရတာနဲ႔ တစ္ခါျပန္ၿပီး အမွတ္အာ႐ုံကုိ အစ ကေနအဆုံးအထိ မွတ္လုိ႔ရေအာင္ ႀကိဳးစားပါ။ ဒီလုိနဲ႔ စိတ္ထြက္တုိင္း ျပန္ျပန္ႀကိဳးစားမယ္ဆုိရင္ ဒီစိတ္ဟာ တျဖည္းျဖည္း အထြက္နည္းလာၿပီးေတာ့ အေတြးအျမင္ စိတ္ကူးေတြ ကလည္း တျဖည္းျဖည္းနည္းလာပါလိမ့္မယ္။
            မွတ္လုိ႔မရဘူး ဆုိၿပီး စိတ္ကုိလြတ္ေပးမထားဘဲ...
        မွတ္ေနတုန္း မွာပဲ ျပန္ျပန္ၿပီး မွတ္ႏုိင္ေအာင္ ႀကိဳးစားေပးတဲ့ "ဝီရိယ"ကုိ ထပ္ခါထပ္ခါ သတိနဲ႔ ကပ္ေပးမယ္ ဆိုလို ရွိရင္  တျဖည္းျဖည္း သမာဓိတည္လာၿပီး စိတ္ျပန္ ့လြင့္မႈ နည္းပါးလာမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း အၾကံျပဳရင္း ေလ့လာမိထားတဲ့ ဆရာေတာ္ သံဃာေတာ္ တို ့ရဲ  ့တရားေတာ္ေတြထဲက စုေဆာင္းမိထားသမွ်ကို ဓမၼဒါနျပဳလိုက္ပါတယ္။

( ခႏၶာ-၅ပါးတစ္ဦး )
••••••••••••••••••••
လက္ကိုင္ဖုန္း ျဖင့္ စာစီရျခင္းျဖစ္သည့္အတြက္ သတ္ပံုမွားယြင္းမႈမ်ား ေတြ ့ရွိပါက သည္းခံခြင့္လႊတ္ၿပီး ျပင္ဆင္ဖတ္ရႈေပးပါရန္ ေမတၱာရပ္ခံပါသည္။

No comments:

Post a Comment