Monday, November 26, 2018

ဇာတ္ေတာ္ႀကီးဆယ္ဘြဲ႕

နာရဒဇာတ္​ေတာ္​ႀကီး

နာရဒဇာတ္ေတာ္သည္ဇာတ္ႀကီး ဆယ္ဘြဲ႔တြင္ ရွစ္ခုေျမာက္ ဇာတ္ေတာ္ျဖစ္သည္။ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ရာဇၿဂိဳလ္ျပည္အနီး ႏြယ္ခ်ိဳေတာတြင္ သီတင္းသုံးေတာ္မူစဥ္ ဥ႐ုေဝလေတာတြင္း၌ ဥ႐ုေဝလကႆပ၊ နဒီကႆပ၊ ဂယာကႆပ တည္းဟူေသာ ရေသ့ညီေနာင္ သုံးဦးႏွင့္တကြ တပည့္မ်ားအား မိစၧာဒိ႒ိအယူမွ ခၽြတ္သည္ကို အေၾကာင္းျပဳ၍ နာရဒဇာတ္ေတာ္ကို ေဟာၾကားေတာ္မူသည္။ ထိုဇာတ္ေတာ္ကား ေအာက္ပါအတိုင္း ျဖစ္သည္။

၀ိေဒဟရာဇ္တိုင္း၊ မိထိလာျမိဳ႕ကုိ အဂၤတိမင္းၾကီးက အုပ္ခ်ဳပ္တယ္။။ မင္းၾကီးဟာ ဘာသာတရား အလြန္ကိုင္းရိႈင္းျပီးေတာ႔ ဒါနျပဳ၊ သီလေဆာက္တည္၊ ဘာ၀နာပြားျပီးေနတယ္ ။ မင္းၾကီးရဲ႕ဒါနျပဳပုံ ျပဳနည္း ေတြကေတာ႔ ျမဳိ႔ရဲ႕ေလးျပင္ေလးရပ္ေတြမွာ အလွဴမ႑ပ္ေတြ ေဆာက္လုပ္ျပီး ေန့စဥ္အလွဳေတြေပးတာပါ။

တစ္ေန႔မွာေတာ႔  မင္းၾကီးဟာ စိတ္ေပ်ာ္ရႊင္နိုင္တဲ႔ နည္းလမ္းေတြကို အလာတစစ္သူၾကီး၊ သုနာမ အ မတ္ၾကီး နဲ႔ ၀ိဇယအမတ္ၾကီး ေတြကုိ ေမးတယ္။ ၀ိဇယအမတ္ၾကီးရဲ႕ ေပးတဲ႔အၾကံဥာဏ္ေၾကာင့္ မင္းၾကီးနဲ႔ အမတ္ေတြဟာ ကႆပတကၠတြန္းထံ ခ်ဥ္းကပ္မိၾကတယ္။

ကႆပတကၠတြန္းရဲ႕ အယူ အဆမ်ားေတြျဖစ္တဲ႔ ''တရားက်င့္ ေသာသူအား ေကာင္းက်ဳိးမရိွ၊ မ ေကာင္းက်ဳိးလည္းမရိွ၊ ေနာက္ဘ၀ဆုိတာမရွိ ၊ သံသရာဆုိတာမရွိ၊ ဒါနျပဳရန္မလို၊ သီလ ေဆာက္ တည္ ရန္ မလို၊ လက္ရိွ ဘ၀မွာပဲ မေၾကာင့္မၾက ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေနထိုင္ရန္လိုအပ္သည္'' စတဲ႔ နတၳိက ၀ါဒရိွ သည့္ စကား ေတြကို ၾကားၾကရတယ္။

ကႆပတကၠတြန္းရဲ႕ စကားကိုၾကားရတဲ႔အခါ မင္းၾကီးနဲ႔ ပါလာတဲ႔အလာတစစ္သူၾကီး က သူဟာ ေရွးဘ၀က ဗာရာဏသီျပည္မွာ ပိဂၤလဆုိတဲ႔နာမည္နဲ႔ နြားသတ္သမားျဖစ္ျပီးေတာ႔ ကဲြ်, နြား, ၀က္, ဆိတ္ ေတြ ကိုသတ္ျပီး မေကာင္းမႈေတြအေျမာက္အမ်ားကို ျပဳခဲ႔တဲ႔အေၾကာင္း၊ ဒီ ႏြားသတ္ေယာက်ာ္းဘ၀မွ ေသ လြန္ျပီး ေတာ႔ မိထိလာျပည္ စစ္သူၾကီး မ်ဳိးရိုးမွာ အခု အလာတစစ္သူၾကီးတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ျဖစ္လာတဲ႔ အ ေၾကာင္း ေျပာဆုိတယ္။ ဒီလုိျဖစ္တဲ႔အတြက္ မေကာင္းမႈဆုိတာ အက်ဳိးမရိွပါ။ အမွန္တကယ္ အက်ဳိးရိွတယ္ ဆိုရင္ အခုအခိ်န္ မွာသူဟာ ငရဲကုိက်ေရာက္ေနရမယ္ စစ္သူၾကီးျဖစ္စရာ အေၾကာင္းမရိွ ။ဒီလုိေျပာဆိုျပီး ေတာ႔ ကႆပတကၠ တြန္းရဲ႕စကားကို ေထာက္ခံေျပာဆိုတယ္္။

အလာတစစ္သူၾကီး၏ အတိတ္အေၾကာင္း အမွန္က ဒီလုိပါ။  အလာတစစ္သူၾကီးဟာ ကႆပဘု ရားရွင္ လက္ထက္ေတာ္က ျမတ္စြာဘုရားရွင္ရဲ႕ ေစတီေတာ္ကို အေနဇာပန္းကံုးေတြနဲ႔ ပူေဇာ္ခဲ့ ဖူးတယ္။ ဒီလုိ ပူေဇာ္ခဲ့တဲ႔ ကုသိုလ္ကံဟာ ဖံုးလႊမ္းေနခဲ့တယ္။ ဒါေပမဲ႔ သံသရာထဲမွာလိုက္လာျပီးေတာ႔ နြားေတြကို သတ္ျဖတ္တဲ႔ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္လာတယ္။ အဲဒီ ႏြားသတ္သမားဘ၀က ေနကြယ္လြန္ျပီးေတာ႔မွ ကႆပ ျမတ္စြာ ဘုရားရဲ႕ ေစတီေတာ္ကို ပူေဇာ္ခဲ့ဖူးတဲ႔ ကုသိုလ္ကံသည္ ဘ၀ျခားျပီး လာအက်ဳိးေပးခြင့္ရလာခဲ့ တာ ။ ဒီ ကုသိုလ္ကံေတြေၾကာင့္ စစ္သူၾကီးမ်ဳိးရိုးမွာလာျပီး အလာတစစ္သူၾကီး လာျဖစ္တာ။

ကႆပတကၠတြန္းနဲ႔ အလာတစစ္သူၾကီးတို႔ရဲ႕စကားကို ၾကားရတဲ႔ ဗီဇကကြ်န္ ဟာ ရိႈက္ၾကီးတငင္ ငိုေကြ်းတယ္။ မင္းၾကီးက“ဘာေၾကာင္႔ငုိတာလဲလုိ႔” ေမးျမန္းေတာ႔

ဗီဇကကြ်န္က ''သူဟာ ေရွးဘ၀က သာေကတျပည္မွာသီတင္းသီလေစာင့္ထိန္းတဲ႔ ဘာ၀ ဆုိတဲ႔ သူ ေဌးၾကီး ျဖစ္ခဲ့တဲ႔အေၾကာင္း၊ ေကာင္းမႈကုသုိလ္ေတြကိုပဲ ျပဳလုပ္ခဲ့ျပီးေတာ႔ အကုသုိလ္ျဖစ္ေစမယ္႔ မေကာင္း မႈမွန္သမွ် မျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း၊ ဒါေပမဲ႔လည္း ဘာ၀သူေဌးဘ၀က ကြယ္လြန္ျပီးေတာ႔ မိထိလာျပည္မွာ အိုး ထိန္းသည္ ကြ်န္မရဲ႕သား လာျဖစ္ျပီး အခု ဆင္းဆင္းရဲရဲနဲ႔ ေနရတယ္” ဆုိျပီးေျပာတယ္။

ဗီဇကကြ်န္ရဲ႕ အတိတ္အေၾကာင္း အမွန္ကလဲ ဒီလုိပါ။   ဗီဇကဟာ ကႆပဘု ရားရွင္ လက္ထက္ မွာပဲ မထင္မရွားနဲ႔ အမ်ဳိးသားတစ္ေယာက္လာျဖစ္တယ္။ သူမွာႏြားေတြလည္း ရွိတယ္။ တေန႔သူ႔ႏြား ေပ်ာက္ တာနဲ႔ ေတာထဲမွာ ႏြားကုိလုိက္ရွာေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာပဲ ေတာထဲမွာ မ်က္စိလည္ လမ္းမွားေနတဲ႔ ရဟန္းေတာ္ တစ္ပါးကို ေတြ႔ရတယ္။ ရဟန္းက လမ္းမွန္ကို ေမးေတာ႔ ႏြားးေပ်ာက္ရွာတဲ႔ေယာက်ာ္းဟာ ႏြားကိုရွာ မ ေတြ႕ စိတ္ကလဲ ပင္ပင္ပန္းပန္းရွိတာနဲ႔ စကားမေျပာ ပဲေနတယ္။ ရဟန္းကလည္း ေနာက္ထပ္ေမးတယ္။ ႏြား ေပ်ာက္ ေယာက်ာ္းဟာ ဒီေတာ႔ ေဒါသထြက္ျပီး ''သင္ဟာ ကြ်န္မသားရဟန္းေလာ၊ အလြန္ နႈတ္ၾကမ္း တယ္” ဆုိျပီး ကြ်န္မ သားဆုိတဲ႔ ၀စီကံနဲ႔ ျပစ္မွား ခဲ့ဖူးတယ္။ ဒီ မေကာင္းမႈကံဟာ အက်ဳိးမေပးေသးဘဲ မီးခဲျပာဖံုး ဘ၀နဲ႔ ေနျပီး။ အျခား အက်ဳိးေပးခြင့္ရတဲ႔ကံက ႏြားေပ်ာက္ေယာက်ာ္းဘ၀မက ကြယ္လြန္ေတာ႔ သာေက  ျမိဳ႕မွာ ဘာ၀ သူ ေ႒းၾကီးျဖစ္ခဲ့တယ္။

ထိုသူေဌးၾကီးဟာ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ ေတြအေျမာက္အမ်ားျပဳတယ္။ ဒီဘာ၀သူေဌးၾကီးဘ၀က ကြယ္ လြန္ေတာ႔ ဘာ၀သူေဌးၾကီးဘ၀က ျပဳခဲ႔တဲ႔ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈေတြဟာ အက်ဳိးးမေပးေသးဘဲ ကႆပ ဘုရား ရွင္လက္ထက္ ႏြားေပ်ာက္ေယာက်ာ္းဘ၀က ရဟန္းတစ္ပါးကုိ ျပစ္မွားခဲ့တဲ႔ ၀စီကံ မေကာင္းမွဳက အခုမွ လာျပီးအက်ဳိးးေပးတာ။ ဒီေတာ႔အိုးထိန္းသည္ ကြ်န္မရဲ႕သား ဗီဇကကြ်န္အျဖစ္နဲ႔လာျဖစ္ေတာ႔တာ။ ဒီလုိျဖစ္ တာ ကို ဗီဇကက သူဘာ၀သူေဌးဘ၀က ျပဳခဲ႔တဲ႔ ကု သိုလ္ေကာင္းမႈေတြေၾကာင့္ ကြ်န္ျဖစ္ရတယ္ဆုိျပီး ထင္ ျပီး ေတာ႔ ေကာင္းမႈ၏ အက်ဳိးဆုိတာမရွိ လုိ႔ဆုိတဲ႔ ကႆပတကၠတြန္းရဲ႕ယူဆခ်က္ကုိေထာက္ခံတာ။

အဂၤတိမင္းၾကီး ဟာ ကႆပတကၠတြန္းရဲ႕ အယူ၊ အလာတစစ္သူၾကီးရဲ႕ေထာက္ခံခ်က္၊ ဗီဇကကြ်န္ ရဲ႕ ေထာက္ခံခ်က္ေတြေၾကာင့္ အယူမွားသြားတယ္။

ဒါနဆုိတာ အေၾကြးဆပ္ျခင္း တစ္မ်ဳိး၊ သီလဆုိတာ အငတ္ခံျခင္း တစ္မ်ဳိးုဆိုုျပီးအလွူမ႑ပ္ေတြကို ဖ်က္ခိုင္းတယ္။

ဒီေနရာမွာ တကာကုိေျပာလုိတာက အယူအဆတစ္ခု မွားယြင္းသြားျပီဆုိရင္ သိပ္ေၾကာက္ စရာ ေကာင္း တာ ဒီမွားယြင္းတဲ႔အယူအဆေတြေၾကာင္႔ပဲ လူမွဳအဖြဲ႔အစည္းေတြ လူမွဳပတ္၀န္းေတြက ေျပာင္း က ျပန္ ေတြ ျဖစ္ ကုန္က်ေတာ႔တာ။ မွားယြင္းတဲ႔ အယူဆ အဓမၼ၀ါဒေတြေၾကာင္႔ လူ႔ေလာကၾကီးဟာလဲ ျငိမ္းခ်မ္း မွဳမရႏုိင္ ေတာ႔ ဘူး။

အဂၤတိမင္းၾကီးမွာ ရုစာေဒ၀ီလုိ႔ေခၚတဲ႔  သမီးေတာ္တစ္ပါး ရိွတယ္။ အဂၤတိမင္းၾကီးရဲ႕ သမီး ေတာ္ ဟာ အ က်င့္သီလျပည့္စံုတယ္။ ဒါနျပဳရာမွာလည္း မေရာင့္ရဲနိုင္ဘူး။ မင္းၾကီးဟာ သမီးေတာ္ လွဴဒါန္းႏုိင္ရန္အ တြက္ဆုိျပီး တစ္ပတ္မွာတစ္ၾကိမ္ ေငြအသျပာတစ္ေထာင္ေပးတယ္။

ရုစာေဒ၀ီမင္းသမီးရဲ႕ စိတ္ထဲမွာ အယူလဲြမွားေနတဲ႔ သူ႔ရဲ႕ ခမည္းေတာ္ မင္းၾကီးကုိ လမ္းမွန္ေရာက္ ေအာင္ ဘယ္လုိလုပ္ရမလဲဆုိျပီးေတာ႔သာ အျမဲေတြးေတာၾကံစည္ေနတာ။  တစ္ပတ္ျပည့္ေသာအခါ, ခါတိုင္းလုိပဲ ရုစာ ေဒ၀ီဟာ ခမည္းေတာ္ မင္းၾကီးထံ အသျပာတစ္ေထာင္ယူရန္ သြားခဲ့ တယ္။

အဂၤတိမင္းၾကီးဟာ သမီးေတာ္ ေတာင္းတဲ႔ အသျပာေငြတစ္ေထာင္ကို အလြယ္တကူ ထုတ္မေပးေသးဘဲ ကႆပတကၠတြန္းရဲ႕ အယူ၀ါဒအတိုင္း လွဳဒါန္းျခင္းဟာ အက်ဳိးမဲ့ျဖဳန္းတီးပစ္တာျဖစ္ေၾကာင္း၊ သီလ ေစာင့္ ျခင္း ဟာလည္း အစာငတ္ ဆင္းရဲခံတာပဲ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ တမလြန္ေလာက ဆုိတာဟာ မရိွတဲ႔အေၾကာင္း ေျပာ ဆိုေနပါေတာ႔တယ္။

ခမည္းေတာ္မင္းၾကီးရဲ႕ စကားကိုၾကားရတဲ႔အခါ ရုစာေဒ၀ီဟာ ခမည္းေတာ္မင္းၾကီးကုိေျပာတယ္ '' ခမည္းေတာ္ ေလွေပၚမွာတင္တဲ႔၀န္ဟာ အနည္းငယ္ဆုိရင္ မသိသာေပမဲ႔ တျဖည္းျဖည္း ခဏ ခဏတင္ပါ မ်ားရင္  ေလွဟာ ၀န္ပိျပီး သမုဒၵရာမွာ နစ္ျမဳပ္သလုိပဲ လူမိုက္ေတြလည္း  မေကာင္းမႈအနည္းငယ္ကို အ ေၾကာင္း ျပဳျပီး ေတာ႔ မေကာင္း မႈေတြ တစ္စတစ္စ မ်ားလာမယ္ဆုိရင္ ငရဲမွာနစ္တတ္ပါတယ္'' စတဲ႔ ဥပမာ ဥပေမယ် အမ်ဳိးမ်ဳိးျပျပီး တရား ေဟာပါေတာ႔တယ္။

ရုစာေဒ၀ီဟာ လြန္ခဲ႔တဲ႔ ခုနစ္ဘ၀၊ ေနာက္လာမယ္႔ ခုနစ္ဘ၀ေတြကိုျမင္တယ္။ ဒီဘ၀ေတြကုိ မင္းၾကီးအား ေျပာျပတယ္။

ရုစာေဒ၀ီမင္းသမီးရဲ႕ ေရွးအတိတ္ ( ၇ )ဘ၀ကေတာ႔

၁။ ရာဇျဂိဳဟ္ျပည္မွာ ေရႊပန္းထိမ္သည္ရဲ႕သားျဖစ္တယ္။ အဲဒီဘ၀မွာ မေကာင္းတဲ႔ မိတ္ေဆြသူငယ္ ခ်င္းေတြနဲ႔ ေပါင္းျပီးသူမ်ားရဲ႕သားမယားေတြကုိ က်ဳးလြန္ျပစ္မွားေစာ္ကားတဲ႔ ( ကာေမသုမိစၧာစာရ ) အက်င့္ ေတြကုိက်င့္တယ္။

၂။ ဒီ ပန္းထိမ္သည္ဘ၀ကေန ကြယ္လြန္ေတာ႔ ဒီ မေကာင္းမႈဟာ အကို်းမေပးေသးဘဲ ၀ံသတိုင္း၊ ေကာသမၺီျပည္မွာ ခ်မ္းသာတဲ႔ သူေဌးသားသြားျဖစ္တယ္။ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းေကာင္းေတြနဲ႔ေပါင္း မိျပီး ေတာ႔ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈအေျမာက္မ်ား ျပဳျဖစ္တယ္။

၃။ ဒီ သူေဌးသားဘ၀မကေန ကြယ္လြန္ေတာ႔ သူေဌးသားဘ၀က ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ ကုသိုလ္ေကာင္း မႈဟာ အက်ဳိးမေပးေသးဘဲ ေရႊပန္းထိမ္သည္ဘ၀က ျပဳခဲ႔တဲ႔ မေကာင္းမႈက အက်ဳိးေပးခြင့္ရျပီး ေရာရု၀ ငရဲ မွာၾကာျမင့္စြာခံရတယ္။

၄။ ဒီ ေရာရု၀ငရဲကေန ကြယ္လြန္ေတာ႔ ဘိနၷာဂတျပည္မွာ ေ၀ွးေစ့ထုတ္ခံရတဲ႔ ဆိတ္ျဖစ္ျပန္တယ္။ ဒီလုိေ၀ွးေစ့ထုတ္ခံရတာ္ဆိုတာဟာ သူ့မ်ားမယားေတြကို ျပစ္မွားခဲ့တဲ႔ မေကာင္းမႈရဲ႕ အက်ဳိး ေတြပါပဲ႔။

၅။ ဒီ ဆိတ္ဘ၀က ကြယ္လြန္ေတာ႔ ေတာထဲမွာ ေမ်ာက္သြားျဖစ္တယ္။ မိခင္ေမ်ာက္ဟာ သားက ေလးကုိ ဖခင္ေမ်ာက္ဆီကုိေခၚျပီးသြားျပတယ္။  ဖခင္ေမ်ာက္က သူ႔သားကိုၾကမ္းၾကမ္း တမ္းတမ္း ဖက္ ေတာ႔သား ငယ္ေမ်ာက္ေအာ္ေတာ႔တာေပါ႔။ ဒီလုိေအာ္ေတာ႔ ဖခင္ေမ်ာက္က  သားေမ်ာက္ရဲ႕ေ၀ွးေစ့ကို ကိုက္ထုတ္ပစ္ လုိက္တယ္။ ဒီလုိျဖစ္ရတာဟာလည္း ေရႊပန္းထိမ္သားဘ၀က သူ့မ်ားမယားကို ျပစ္မွားက်ဴး လြန္ခဲ႔တဲ႔ မေကာင္း မႈ၏ အက်ဳိးပါပဲ တဲ႔။

၆။ အဲဒီ ေမ်ာက္ဘ၀ကကြယ္လြန္ျပန္ေတာ႔ ဒႆနတိုင္း၌ ေ၀ွးေစ့ထုတ္ခံရတဲ႔ နြားသြားျဖစ္ျပန္တယ္။

၇။ ဒီႏြားဘ၀က ေတာ႔ ၀ဇိၨတိုင္းမွာ ရြာသူၾကီးမ်ဳိးရုိၚထဲမွာ လူသြားျဖစ္တယ္။ ဒါေပမဲ႔ မိန္း မမဟုတ္၊ ေယာက်ာ္းမဟုတ္ နပံုးပ႑ဳတ္ ျဖစ္ခဲ့ရတယ္။ ဒီလုိျဖစ္ရတာဆုိတာကလည္း ေရႊပန္းထိမ္သားဘ၀ က သူ့မ်ား မယားကို ျပစ္မွားက်ဴးလြန္ခဲ႔တဲ႔  မေကာင္းမႈ၏ မေကာင္း မႈ၏ အက်ဳိးပါပဲ တဲ႔။

ရုစာေဒ၀ီမင္းသမီးရဲ႕ ေနာက္ ( ၇ )ဘ၀ကေတာ႔

၁။ ဒီ မိန္း မမဟုတ္၊ ေယာက်ာ္းမဟုတ္ နပံုးပ႑ဳတ္ ဘ၀က ကြယ္လြန္ေတာ႔ တာ၀တႎသာနတ္ျပည္၊ နနၵ၀န္ဥယ်ာဥ္၌ သိၾကားမင္းရဲ႕အလုပ္အေက်ြးနတ္သမီးျဖစ္လာတယ္။
( ဒီနတ္သမီးဘ၀မွာ ေရွးခုနစ္ဘ၀၊ ေနာက္ လာမည့္ ခုနစ္ဘ၀ေတြကို ျမင္တယ္။)

၂။ အဲဒီ နတ္သမီးဘ၀က ကြယ္လြန္ေတာ႔ တာ၀တႎသာနတ္ျပည္မွာပဲ နွစ္ၾကိမ္ေျမာက္ သိၾကား မင္း ရဲ႕အလုပ္အေကြ်း နတ္သမီးျဖစ္ျပန္ တယ္။

၃+၄။ အဲဒီ နတ္သမီးဘ၀က ကြယ္လြန္ျပန္ေတာ႔ တာ၀တႎသာနတ္ျပညမွာပဲ တတိယအၾကိမ္၊ စတု တၳအၾကိမ္ သိၾကားမင္းရဲ႕အလုပ္အေကြ်း နတ္သမီးျဖစ္ျပန္တယ္။

၅။ စတုတၳအၾကိမ္ နတ္သမီးဘ၀က ကြယ္လြန္ျပန္ေတာ႔ တာ၀တႎသာနတ္ျပည္မွာပဲ ငါးၾကိမ္ေျမာက္ ဇ၀နနတ္သားရဲ႕ မိဖုရားၾကီး နတ္သမီးျဖစ္ရတယ္။

၆။ ဒီပဥၥမဘ၀မွ ကြယ္လြန္ျပန္ေတာ႔ မိထိလာျပည္၊ အဂၤတိမင္းၾကီး၏ သမီးေတာ္ ရုစာေဒ၀ီ မင္းသ မီးျဖစ္လာတယ္။

၇။ ထိုရုစာေဒ၀ီ မင္းသမီးအျဖစ္မွ ကြယ္လြန္ရင္ တာ၀တႎသာနတ္ျပည္မွာ တန္ခိုးၾကီးတဲ႔နတ္သားျဖစ္ မယ္ဆုိတာကိုျမင္တယ္။ ခုနစ္ၾကိမ္ေျမာက္ေသာဘ၀ေရာက္မွ မိန္းမအျဖစ္မွ လြတ္မယ္လုိ႔ျမင္တယ္။  

အဲဒီလုိ ဘ၀ေတြကို ခမည္းေတာ္မင္းၾကီးကုိ ေျပာျပတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ခမည္းေတာ္မင္းၾကီးဟာ ေနာက္ ဘ၀ဆုိတာကုိမယုံဘူး။ ဒီေတာ႔ မွ ရုစာေဒ၀ီဟာ သူမနဲ႔ ဖခင္ေတာ္စပ္ခဲ့ဖူးတဲ႔ နာရဒျဗဟၼာကို ပင့္ေဆာင္ ရ ေတာ႔တယ္။      
နာရဒျဗဟၼာဟာ ရေသ့အသြင္နဲ႔ ေရာက္လာတယ္။ အေရာင္အ၀ါေတြ ေတာက္ပေနတဲ႔ နာရဒရေသ့ကို မင္းၾကီးျမင္ေတာ႔ အံ့ၾသေပမဲ႔ ေလးစားမႈကိုေတာ႔ မျပဘူး။

မင္းၾကီးက နာရဒရေသ့ကုိ “ေနာက္ဘ၀ရိွသလား ”  
ဆုိျပီးေမးတယ္။
“ေနာက္ဘ၀ဆုိတာရွိတယ္ ”လုိ႔ နာရဒရေသ့က ေျဖတယ္။ ဒီလုိေျဖေတာ႔ အဂၤတိမင္းၾကီးက ျပက္ရယ္ျပဳျပီး
'' ဒီလုိဆုိရင္ ေငြငါးရာကို ေခ်းပါ၊ ေနာက္ဘ၀ေရာက္မွ တစ္ေထာင္ျပန္ေပးမယ္” လုိ႔ေျပာတယ္။

နာရဒရေသ့က ''မင္းၾကီး သင္ဟာ လဲြမွားေနတဲ႔အယူနဲ႔  ေသရင္ ငရဲမွာက်ေရာက္ ခံစား ရမယ္ ဆုိ တာ ေျမၾကီးလက္ခတ္ မလဲြပဲ။ ငရဲမွာခံေနရတဲ႔ သင့္ထံမွာ ေငြတစ္ေထာင္ကို ဘယ္သူလာေတာင္းႏုိင္ပါ႔မလဲ'' ဒီလုိေျပာျပီး မင္းၾကီး၏ ယံုမွားသံသယမ်ားကုိ ဥပမာ၊ ဥပေမယ် ေတြနဲ႔ရွင္းျပတယ္။

ဤသို႔ အယူမွားကို ပယ္ရွားေစရန္ ေဟာၾကားၿပီးေနာက္ မင္းႀကီးအား သီလ၌ တည္ေစသည္။ ႐ုဇာမင္းသမီးကိုလည္း မ်ားစြာေသာ အေၾကာင္းတို႔ျဖင့္ ခ်ီးမြမ္းသည္။ မင္း၊ မိဖုရား၊ ေမာင္မမိႆံတို႔ကိုလည္း အဆုံးအမ ေပးသည္။ ထိုေနာက္ ပရိသတ္တို႔ ျမင္စဥ္ပင္လၽွင္ နာရဒျဗဟၼာႀကီးသည္ ​ျဗဟၼာျပည္သို႔ ျပန္သြားေလသည္။

အဂၤတိမင္းၾကီးဟာ သူ႔ရဲ႕မွားယြင္းမွဳေတြက ၾကီးေနေတာ႔ ေသရင္ ငရဲေရာက္မယ္လုိ႔  နာရဒရေသ့ အဘိညာဥ္တန္ခိုးရွင္က အတိအက် ေျပာလာေတာ႔ အရမ္းေၾကာက္သြားတယ္။

ေနာက္ဆံုး မင္းၾကီးဟာ အယူေတြမွန္ျပီး ဒါန စတဲ႔ ကုသုိလ္ေကာင္းမွဳေတြကုိ ျပန္ျပီးလုပ္ေဆာင္ တယ္။ သီလကိုလည္း ျပန္ေစာင့္ထိန္းတယ္ ။ အလွဴမ႑ပ္ေတြကုိလည္းျပန္ေဆာက္လုပ္ျပီး ေန့စဥ္အလွဴေပး တယ္။

No comments:

Post a Comment