Tuesday, December 25, 2018

ဆီ မီးစာကုန္၍ မီးျငိမ္းပုံ သံေယာဇနသုတ္

" ဆီ  မီးစာကုန္၍ မီးျငိမ္းပုံ သံေယာဇနသုတ္
တရားေတာ္မွ  ေကာက္နုတ္ တင္ေပးပါသည္
၂၉.၁၁.၆၀
-----------------------------------------------
ခုနင္က  ရုပ္မွာအေျကာင္း ဘယ္ႏွစ္ပါးေျကာင့္ျဖစ္သလဲ-?(အေျကာင္းေလးပါးေျကာင့္ျဖစ္ပါတယ္)
ဒီ  နာမကၡႏၶာ ေလးပါးမွာေတာ့ အေျကာင္းႏွစ္ပါး
ေျကာင့္ ျဖစ္တယ္' အာရံု' ဒြါရ။
ဒီေတာ့ ေျသာ္--ဒီတရားေတြဟာ သူမ်ားျပုျပင္ထားလို့ျဖစ္တဲ႔ ရုပ္နာမ္တရားပဲလို့  မဆိုနိုင္ဘူးလား-?
(ဆိုနိုင္ပါတယ္ဘုရား)  ဒါျဖင့္ သူ သခၤတလား
အသခၤတ တရားလား-?(သခၤတပါဘုရား)"
အဲ--သခၤတပဲ။ သခၤတေတာ့ သိျပီ'
သို့ေသာ္  သခၤတ၏ လကၡဏာကို ခင္ဗ်ားတို့က
မသိေသးဘူး။ သခၤတေတာ့ သိျပီ' ေျသာ္--ဆရာ
ဘုန္းျကီးေျပာလိုက္တယ္' ကိုလည္း နဂိုကရိပ္မိတယ္' ရုပ္တည္းဟူေသာတရား သူမ်ားျပုျပင္ထားလို့
ျဖစ္တာ။ နာမ္တည္းဟူေသာ နာမ္မကၡႏၶာေလးပါးတို့သည္လည္း သူမ်ားဆိုတဲ႔ ႏွစ္ပါးျပုျပင္ထားလိို့ ျဖစ္ေတာ့ သခၤတေတာ့ မသိေပဘူးလား--"
ဒါျဖင့္ ဒီတရားသာ သခၤတတရား ရွင္းျပီလား(ရွင္းပါျပီ)။ဦးသန္ဒိုင္လဲ သိျပီ' ကိုထြန္းရင္သခၤဏလကၡဏာ
သိဖို့ လိုေသးတယ္ကြ' သခၤတ သိတာတျခား
သခၤတ လကၡဏာ သိတာတျခား။ မဟုတ္ဘူးလား-?
(ဟုတ္ပါတယ္ဘုရား)။
ဒီလူသိတာက တျခား' လူ၏လကၡဏာသိတာတျခား
လူဆိုတာကေတာ့ ပခုံးႏွစ္ဖက္ျကားက ေခါင္းေပါက္တာက လူ။  လူ့လကၡဏာကေတာ့ ဒီထဲမွာ တျခားရွိတယ္။ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္မတူဘူး(တင္ပါ)
တူပါ့မလား-?(မတူပါဘုရား)"
လူသိတာက တျခား။ လူ့လကၶဏာသိတာ တျခား။
ဒီမွာ--သခၤတသိတာက တျခား' သခၤတလကၡဏာသိတာက တျခား'  ဒါျဖင့္ အခု သခၤတ သိျပီ'
မသိေသးဘူးလား-?(သိပါတယ္ဘုရား)
ျပန္တစ္ေခါက္ေျပာလိုက္မယ္ သုံးေခါက္ျပည့္ေအာင္
ဒီတရားက သခၤတတရားလို့ဆိုရင္ ဘယ္သူျပုျပင္ထားတာလဲလို့ေမးရင္ "ရူပကၡႏၶာဟာ"ကံ စိတ္ ဥတု
အာဟာရ--(မွန္ပါ)
ဟင္--ကံ စိတ္ ဥတု  အာဟာရသည္ပင္ ျပုျပင္ထားျခင္းေျကာင့္ ရုပ္လကၡဏာမေပါ္ဘူးလား?(ေပါ္ပါတယ္)" ဒါျဖင့္ သူဘာတရား ေခါ္မလဲ-?(သခၤတပါ)
ဒီ နာမကၢႏၶာေလးပါးေတာ့ ဘယ္နာမကၡႏၶာေလးပါးမဆို  အာရံုဒြါရက မျပုျပင္ရင္ေပါ္ပါ့မလား-?(မေပါ္ပါ)
မေပါ္လိုရွိရင္ ဘာတရားေခါ္မလဲ-?(သခၤတပါ)
အင္း---သခၤတကို ခင္ဗ်ားတို့ သိျပီ။
ဘုန္းျကီး ေက်နပ္ျပီ။ သို့ေသာ္ နိဗၺာန္ေရာက္ဖို့က
သခၤတသိရံုနဲ႔ ေရာက္မွာလား' သခၤတလကၡဏာသိမွ
ေရာက္မွာလား?(သခၤတလကၡဏာသိမွေရာက္မွာပါ)
အဲ--သခၤတလကၡဏာသိမွ ေရာက္မွာဆိုေတာ့--
ဒါေျကာင့္ ဟိုဟာက သခၤတသိတာက ဉာတပရိညာ'
သခၤတ လကၡဏာသိတာက တီရဏပရိညာ ဆိုေတာ့
လုပ္ရဦးမယ္--" အဲဒီေတာ့---
"သခၤတႆ သခၤတလကၡဏာနိ"လို့ အဂၤုတၲိုရ္ပါဠိေတာ္မွာ  ဘုရားကိုယ္ေတာ္တိုင္ ေဟာထားတာက
"ဥပၸါေဒါ  ပညာယတိ' ဝေယာ ပညာယတိ"မင္းျဖစ္ေအာင္ျကည့္ဦး'  ဥပၸါဒနဲ႔ ဝယ မင္းျမင္ေအာင္ျကည့္ဦး။
ျဖစ္ပ်က္ေတြ ျမင္ေအာင္ျကည့္ဦး-(မွန္ပါဘုရား)
ဒါမွ  သခၤတလကၡဏာက သြားျမင္တယ္---
ရွင္းျပီလား-?(ရွင္းပါျပီဘုရား)
ဒါျဖင့္ သခၤတ လကၡဏာက ဘယ္လို ရွိသလဲ။
ျဖစ္တတ္ ပ်က္တတ္တဲ႔ လကၡဏာရွိတယ္-(တင္ပါ)
ဒါျဖင့္ ခင္ဗ်ားတို့ျကိုက္တဲ႔ ကမၼ႒ာန္းတစ္ခုခုကို
ျဖစ္တယ္' ပ်က္တယ္ ျမင္ေအာင္ျကည့္ပါဦး။
မျကည့္ရဘူးလား-?(ျကည့္ရပါတယ္ဘုရား)
ျကည့္ရေတာ့ ျဖစ္တာနဲ႔ ပ်က္တာ' ျဖစ္တာနဲ႔ပ်က္တာပဲလို့  ဦးသန္ဒိုင္ကျမင္ျမင္' ဦးထြန္းရင္က ျမင္ျမင္'
ဒါ  ဟန္က်ျပီ  ဒါပဲရႈ'  ဝိပႆနာမဂ္က  ျမင္တာ'
ဒီ့ျပင္မဂ္က ျမင္တာမဟုတ္ဘူး--(မွန္ပါ)
သခၤတလကၡဏာျမင္တာ ဘယ္သူကျမင္တာတုံး-?
(ဝိပႆနာမဂ္က ျမင္တာပါ)"ဝိပႆနာမဂ္ကျမင္ျပီ'
ျမင္ေအာင္ျကိုးစားရႈ။  ျမင္ေအာင္ျကိုးစားရႈ။
ဆရာဘုန္းျကီးက ျမင္ေအာင္ျကိုးစားရႈလို့ သခၤတလကၡဏာေတြကို ျကပ္ျကပ္ျကည့္ေပးပါ။
သခၤတလကၡဏာေတြကို ျကပ္ျကပ္ျကည့္ေပးရင္
သခၤတလကၡဏာဟာ ရႈေပးရင္' သျဂႋုဟ္က သခၤတ
ျပတာ' သခၤတလကၡဏာျပတာ မဟုတ္ဘူး(တင္ပါ)
ရုပ္က  ကံ  စိတ္  ဥတု  အာဟာရေျကာင့္ ျဖစ္တယ္ဆိုတာ သခၤတသာ ျပတာ။
နာမ္က  အာရံုဒြါရေျကာင့္ ျဖစ္တယ္ ဆိုရင္ သခၤတျပတာ။  သခၤတလကၡဏာက်ေတာ့ကို--တဲ႔
အခ်ို့ က်မ္းေတြမွာ ျပတာက သခၤတလကၡဏာက
"ဥပၸါေဒါ  ပညာယတိ' ဝေယာ ပညာယတိ"ကိုျမင္ေအာင္ျကည့္ကြ  ရွင္းျပီလား-?(ရွင္းပါျပီ)။
ဒါျဖင့္ ခင္ဗ်ားတို့ ခႏၶာကိုယ္မွာ ဘာျမင္ေအာင္ျကည့္ရမလဲတဲ႔-?(သခၤတကိုျမင္ေအာင္ျကည့္ရပါမယ္)
အင္း--သခၤတလကၡဏာကို ျမင္ေအာင္ျကည့္ရမယ္'
လကၡဏာျမင္ေအာင္ ျကည့္ရမယ္--တဲ႔။
လကၡဏာျမင္ေအာင္ျကည့္တဲ႔အခါက်ေတာ့မွ
လကၡဏာျမင္ေအာင္ျကည့္ေတာ့ ဘုန္းျကီးက---
အက်ဥ္းခ်ုံးေဟာထားတာ--"
ျဖစ္ပ်က္ ျမင္ေအာင္ျကည့္-(မွန္ပါ) မုံးေအာင္ျကည့္
ဆုံးေအာင္ျကည့္။ သခၤတလကၡဏာ ကုန္သြားတာေပါ့။  ဆုံးေတာ့ သခၤတလကၡဏာ မကုန္ေသးဘူးလား-?(မွန္ပါ)"  သခၤတလကၡဏာကုန္လို့ရွိရင္
ဘယ္သူ အစားထိုးမတုံး--တဲ႔
အသခၤတလကၡဏာ ေပါ္ရမယ္--" ရွင္းရဲ႕လား--။
သခၤတလကၡဏာကုန္သြားျပီ' ခင္ဗ်ားတို့က
သခၤတဆိုလို့ရွိရင္ မုန္းျပီ--"  ဆုံးျပီ--ဆိုေတာ့
ဒီမဂၢင္ရွစ္ပါးျဖစ္ျပီး အသခၤတလကၡဏာ မျမင္ဘူးလား-?(ျမင္ပါတယ္ဘုရား)။
အသခၤတလကၡဏာက ဘာတုံးလို့  ေမးေတာ့
ဘုရားက  မင္းနိဗၺာန္ျမင္တာ မျမင္တာ မင္းမရွင္းဘဲေနမွာစိုးတဲ႔အတြက္ "ဥပၸါေဒါ နပညာယတိ"
ဥပၸါေဒါ-ျဖစ္ျခင္းသည္' နပညာယတိ-မင္းဉာဏ္ထဲ
မထင္ဘူးကြ။ ဝေယာ-ပ်က္ျခင္းသည္' နပညာယတိ-
မင္းဉာဏ္ထဲ မထင္ဘူးကြ။
ျဖစ္ျခင္း ပ်က္ျခင္း မထင္လို့ရွိရင္ အဲဒါ  နိဗၺာန္ျမင္တယ္လို့မွတ္--။ ေပါ္ျပီလား---
ျဖစ္ျခင္းပ်က္ျခင္း မျမင္လို့ရွိရင္-?(နိဗၺာန္)'
ျဖစ္ျခင္း ပ်က္ျခင္း ျမင္ရင္ သခၤတျမင္ရမယ္။
ျဖစ္ျခင္း ပ်က္ျခင္း မျမင္ေတာ့ပါဘူးဆိုရင္?(နိဗၺာန္ပဲ)
အသခၤတနယ္။ ခင္ဗ်ားတို့က သခၤတကေနျပီး ဆုံးေအာင္လိုက္မွ  အသခၤတေရာက္မယ္။
သေဘာက်ျပီလား-?(က်ပါတယ္)'
သခၤတဆုံးရင္-?(အသခၤတ)"
သခၤတဆုံးေအာင္ ဟိုဉာဏ္နဲ႔ ေရွ႕ေနာက္လိုက္လိုက္လို့ရွိရင္  သုံးခ်က္ေျမာက္က်ေတာ့ အသခၤတျမင္တဲ႔ဉာဏ္လာမယ္-----မဂ္ဉာဏ္လာမယ္။
ဒါျဖင့္ ယထာဘူတဉာဏ္နဲ႔  နိဗၺိႏၵဉာဏ္ဟာ သခၤတနယ္ပဲ'  မဆိုနိုင္ဘူူးလား-?(ဆိုနိုင္ပါတယ္)'
မဂ္ဉာဏ္က အသခၤတနယ္--?(ဆိုနိုင္ပါတယ္)'
အသခၤတ နိဗၺာန္ကို ျမင္တယ္ဆိုေတာ့ ေျသာ္--ဒါျဖင့္
သခၤတသိျပီး  သခၤတလကၡဏာသိရင္ တို့သည္--
သစၥာႏွစ္ပါး ကိုယ္တိုင္ရတယ္။ သစၥာႏွစ္ပါး တို့နဲ႔
အိုးစားကြဲတယ္ မဆိုနိုင္ဘူးလား-?(ဆိုနိုင္ပါတယ္)
ဒီဘက္က သမုဒယသစၥာနဲ႔ ဒုကၡသစၥာနဲ႔ အိုးစားကြဲတယ္။ ဒီဘက္က နိေရာဓသစၥာနဲ႔ ဒီဘက္က မဂၢသစၥာနဲ႔
ကိုယ္ပိုင္လာျဖစ္တယ္--။
မျဖစ္လာဘူးလား-?(ျဖစ္လာပါတယ္)။
ဒီလိုဆိုလို့ရွိရင္ ခင္ဗ်ားတို့မွာ ကမၼ႒ာန္းသာ လမ္းဆုံးေအာင္ သင္လႊတ္လိုက္သည္လို့ ေအာက္ေမ့ပါ။
ရွင္းျပီလား-?(ရွင္းပါျပီဘုရား)
ကိုင္း--နာရီေစ့ျပီ ေတာ္ျကဦးစို့ေနာ္---"
ခ်မ္းသာျခင္းလက္ငင္းရျကပါေစ---

No comments:

Post a Comment