`ဆင္းရဲမြဲေတမႈ ေလွ်ာ့ခ်ေရး´
⛲⛲⛲⛲⛲⛲⛲⛲⛲
(ေကာင္းလိုက္တဲ့တရား ၊ ဖတ္ၾကည့္ပါ)
❖ ျမတ္စြာဘုရားက ေျပာျပတယ္။
အျပစ္ကင္းတဲ႔ တရားေတြနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေတာ႔
ဆင္းရဲမြဲေတရင္ မေကာင္းဘူးတဲ႔။
❖ ကိုယ့္သႏၱာန္မွာ ႐ွိသင့္႐ွိထိုက္တဲ႔
ဓမၼအရည္အခ်င္းေတြ ႐ွိရမယ္။
ကုသိုလ္တရားေတြ ကိုယ့္သႏၱာန္မွာျဖစ္ရမယ္။
ဘာေတြလဲဆိုလို႔႐ွိရင္....
❖ သဒၶါ
ကံ- ကံ၏အက်ိဳးကို ယံုၾကည္ျခင္းဆိုတဲ႔ သဒၶါ၊
ကုသိုလ္ေကာင္းမႈအေပၚမွာ
စိတ္ဝင္စားျခင္းဆိုတဲ႔ သဒၶါ၊
ဒါ အမွန္တရားပဲလို႔ ဆံုးျဖတ္ႏိုင္ျခင္း႐ွိတဲ႔ သဒၶါ၊
ဒီ သဒၵါဆိုတာ မ႐ွိရင္ ဒါ မြဲတာပဲ။
ဆင္းရဲမြဲေတတာပဲ။
❖ ဘယ္ေလာက္ပစၥည္းေတြ ခ်မ္းသာခ်မ္းသာ
မီလွ်ံနာ၊ ဘီလွ်ံနာ၊ ထရီလွ်ံနာႀကီးပဲျဖစ္ျဖစ္
ကုသိုလ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေတာ႔
သဒၶါတရားမ႐ွိဘူးဆို ဒီေကာင္ အမြဲပဲ။
❖ ဒီကေန႔ သူေဌး၊ မနက္ျဖန္ လူမြဲ၊
ေနာက္တစ္ရက္ ငရဲပဲ။
ဒီလိုသြားတာ။
↔ ေနာက္တစ္ခုက ဘာတုန္းဆို " ဟီရ္ိနဲ႔ၾသတၱပၸ "
ဟီရိဆိုတာ မရွိရင္
မဟုတ္တာလုပ္ရမွာ မ႐ွက္ဘူး။
မဟုတ္တာကို မရြံဘူး။
↔ကာယဒုစ႐ိုက္၊ ဝစီဒုစ႐ိုက္၊ မေနာဒုစ႐ိုက္
အကုသိုလ္အလုပ္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး
အ႐ွက္မဲ႔တာ၊ မရြံမုန္းတာ။
↔ၾသတၱပၸဆိုတာ မရွိရင္
အကုသိုလ္ေတြကို မေၾကာက္တာ၊
ဒုစရုိက္ေတြကို မေၾကာက္တာ။
အဲဒီေတာ႔ အကုသိုလ္ကို မ႐ွက္ဘူး၊
မေၾကာက္ဘူး၊
မရြံဘူးဆိုတဲ႔ ပုဂိၢဳလ္တစ္ေယာက္ဟာ ...
အကုသိုလ္ကို လုပ္တာေပါ႔။
↔အဲဒီေတာ႔ ဟီရိၾသတၱပၸဆိုတာ
သူ႔မွာမ႐ွိသည့္အတြက္ေၾကာင့္
ဒီလူကလည္းပဲ မြဲေတျခင္းပဲ။
✔ေနာက္တစ္ခုက အကုသိုလ္ေတြ
ဖယ္႐ွားၿပီးေတာ႔
ကုသိုလ္ေတြ ကိုယ့္သႏၱာန္မွာ
တည္ေဆာက္ႏိုင္တဲ႔
ရေအာင္လုပ္ႏိုင္တဲ႔ " ဝီရိယ "ဆိုတာ
ကိုယ့္မွာ မ႐ွိဘူး။
မ႐ွိသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ကုသိုလ္မရဘူး။
မရေတာ႔ သူလည္း မြဲတာပဲ။
↔ေနာက္တစ္ခုက " ပညာ "
ပညာဆိုတဲ႔ အသိပညာ မ႐ွိသည့္အတြက္ေၾကာင့္
ကုသိုလ္ရေအာင္ မလုပ္ႏိုင္ဘူး။
မလုပ္ႏိုင္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ အဲဒီပုဂၢိဳလ္
ကုသိုလ္မရေတာ႔ မြဲျပန္တာပဲ။
↔ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ ကုသိုလ္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ႔
အေရးႀကီးတဲ႔`သဒၵါ၊ ဟီရိ၊ ၾသတၱပၸ၊ဝီရိယ၊
ပညာ´ ဒီတရားေတြ ႐ွိရမယ္။
↔ဒီတရားေတြ မ႐ွိလို႔႐ွိရင္ ဒီပုဂၢဳိလ္ဟာ ....
ကုသိုလ္ဆိုတဲ႔ ရတနာေတြ မရဘူး။
ဒီတရားေတြ မ႐ွိလို႔႐ွိရင္ ကုသိုလ္ မ႐ွိဘူး။
✔ ျမတ္စြာဘုရားက
ဥစၥာဓနဆင္းရဲမြဲေတမႈဟာ
တစ္ဘဝသာ ခံရတယ္။
ကုသိုလ္ေရးနဲ႔ပတ္သက္တဲ႔ ...
သဒၵါ၊ ဟီရိ၊ ၾသတၱပၸ၊ဝီရိယ၊ပညာ လို႔ဆိုတဲ႔
ကုသိုလ္ေတြနဲ႔ပတ္သက္လာတဲ႔ ...
ဒီမြဲေတမႈက ပိုၿပီးေတာ႔ အေရးႀကီးတယ္လို႔
ေျပာတာ။
တကယ့္ကို အေရးပါတဲ႔ အရာတစ္ခုျဖစ္တယ္။
↔ျမတ္စြာဘုရားက သမာပတၱိသုတ္မွာဆိုရင္
ဘယ္လိုေဟာထားတုန္းဆိုလို႔႐ွိရင္....
သဒၶါတရား႐ွိေနသမွ် ကာလပတ္လံုး
အကုသိုလ္ဆိုတာ မျဖစ္ဘူး။
ဟီရိဆိုတာ ႐ွိေနသမွ် ကာလပတ္လံုး
ၾသတၱပၸဆိုတာ ႐ွိေနသမွ် ကာလပတ္လံုး
ဝီရိယဆိုတာ ႐ွိေနသမွ် ကာလပတ္လံုး
ပညာဆိုတာ ႐ွိေနသမွ် ကာလပတ္လံုး
အကုသိုလ္ဆိုတာ မျဖစ္ဘူး။
✔သဒၶါ တရားမ႐ွိရင္ အႆဒၶိယ. မယံုၾကည္မႈဆိုတာ
လႊမ္းမိုးလာတာနဲ႔ တစ္ၿပိဳင္နက္
အကုသိုလ္ေတြ
ျဖစ္လာၿပီသာ မွတ္ေပေတာ႔။
✔ဟီရိမ႐ွိရင္ အဟီရိကဆိုတဲ႔ ....
အ႐ွက္မဲ႔မႈအကုသိုလ္ လႊမ္းမိုးလာတယ္။
✔ၾသတၱပၸမ႐ွိရင္ အေနတၱပၸဆိုတဲ႔ ...
အေၾကာက္အလန္႔မ႐ွိတဲ႔ သဘာဝတရား
လႊမ္းမိုးလာတယ္။
✔ဝီရိယမ႐ွိဘူးဆိုရင္ ပ်င္းရိမႈဆိုတာ လာတယ္။
✔ပညာမ႐ွိဘူးဆိုရင္ ဒုပၸည ပညာကင္းမဲ႔လာတယ္။
❖ အဲဒါေတြ လာၿပီဆိုလိုက္တာနဲ႔
အကုသိုလ္ေတြ
ျဖစ္ၿပီလို႔သာ မွတ္လိုက္ေပေတာ႔။
↔အကုသိုလ္ေတြ ျဖစ္ၿပီဆိုကတည္းက
အခြင့္အေရးေတြ အမ်ားႀကီး ဆံုးရွဳံးသြားျပီ။
ျမတ္စြာဘုရားက ဒီလိုေဟာတာ။
❖ ဒါေၾကာင့္မို႔ ဆင္းရဲမြဲေတမႈကို
ေလွ်ာ႔ခ် ေလ်ာ့ပါးေအာင္ ေဆာင္ရြက္ရမယ္။
↔ဘုန္းႀကီးတို႔တစ္ေတြ ....
တစ္ခဏ ပစၥည္းဥစၥာ ဆင္းရဲမြဲေတတာကို
အဓိက မထားေလနဲ႔။
↔ကိုယ့္သႏၱာန္မွာ....
အခုေျပာတဲ႔
သဒၶါတို႔၊ ဟီရိတုိ႔၊ ၾသတၱပၸတို႔၊ဝီရိယတို႔၊
ပညာတို႔ ဆိုတဲ႔. ကုသိုလ္တရားေတြ
႐ွိရဲ႕လားဆိုတာ
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဆန္းစစ္ဖို႔ လိုတယ္။
↔မ႐ွိဘူးဆိုတဲ႔ အေျဖထြက္လာရင္
႐ွိေအာင္လုပ္ဖို႔ပဲ။
႐ွိတယ္ဆိုတဲ႔ အေျဖထြက္လာရင္
ခိုင္မာေအာင္ႀကိဳးစားဖို႔ပဲ။
ဒီႏွစ္ခုဟာ လုပ္ကိုလုပ္ရမယ္႔ ကိစၥေတြပဲ။
↔ ေလာကမွာ ....
ပကတိစည္းစိမ္ဥစၥာဓန မ႐ွိရင္
ျပႆနာမ်ိဳးစံုတက္လာရသလိုပဲ..
❖ ကုသိုလ္တရားေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး
သဒၵါ၊ ဟီရိ၊ ၾသတၱပၸ၊ဝီရိယ၊ပညာ လို႔ဆိုတဲ႔
ဒီတရားေတြ မ႐ွိလို႔႐ွိရင္လည္း
ဆင္းရဲမြဲေတမႈတစ္မ်ိဳးပဲ။
❖ ဒါေၾကာင့္ တို႔သႏၲာန္မွာ ဆင္းရဲမြဲေတမႈ
မျဖစ္ေစရေအာင္ ဒီတရားေတြကိုယ့္သႏၱာန္မွာ
ထူေထာင္ေပးၾကရမွာျဖစ္တယ္လို႔
ကိုယ္စီကိုယ္စီ သေဘာက်ၿပီးဒီတရားေတြ
ခ်မ္းသာႂကြယ္ဝလာေအာင္
ႀကိဳးစားအားထုတ္ႏိုင္ၾကပါေစကုန္သတည္း။
သာဓု....သာဓု......သာဓု။
【ဆရာေတာ္ေဒါက္တာအ႐ွင္ နႏၵမာလာဘိဝံသ】
⛲ဓမၼဒါန ပူေဇာ္ပါသည္⛲
No comments:
Post a Comment