Friday, January 4, 2019

သာသနာျပဳတို႔ ထားရွိရမည္႔ စိတ္ဓာတ္

သာသနာျပဳတို႔ ထားရွိရမည္႔ စိတ္ဓာတ္

⚡️

သာသနာျပဳတို႔ ထားရွိရမည့္
စိတ္ေနသေဘာထားဟူသည္
သာသနာျပဳလုပ္ငန္းစဥ္သည္
ဝမ္းလ်ားေမွာက္၍
ေအာက္သို႔စိုက္ၾကည့္ေနသူကို
ပက္လက္လွန္ေစ၍
အထက္သို႔ ေမာ့ၾကည့္ေစျခင္းပင္တည္း။

သို႔ပါ၍
ေလာကသားမ်ားအတြင္း
ခ်ဥ္းနင္းဝင္ေရာက္ကာ ဘုရားရွင္၏
အဆံုးအမေတာ္ႀကီး ၎
တို႔စိတ္သႏၱာန္အတြင္း
ကိန္းတည္ေစရန္ျပဳျပင္ေပးၾကရာတြင္
ဝန္ထမ္းသားမ်ားသည္

(က)

ေလာကသားမ်ား မပယ္လွန္ရဲသည့္
အရာမ်ားကို ရဲဝံ့စြာ ပန္လွန္ျပျခင္း။

(ခ)

ေလာကသားမ်ား မသံုးဖူးေသးသည့္
အရသာမ်ားကို ၿမိန္ယွက္စြာ
သံုးေဆာင္ျပျခင္း။

ဤႏွစ္ခ်က္တို႔ျဖင့္
ေလာက၏ေရွ႕ေဆာင္
ေလာကသားမ်ားအားထားေလာက္ေသာ
စံျပ ဝန္ထမ္းေကာင္းမ်ားအျဖစ္
ျပဳမူေနထိုင္ျပျခင္းတည္း။

ဆိုလိုသည္မွာ
ေလာကသားမ်ား ပယ္လွန္
ရေကာင္းမွန္းပင္
မသိႏိုင္ေတာ့ေလာက္ေအာင္
ပိရိနက္ရွိုင္းစြာ ထိုးႏွက္လ်က္က
ယင္းေလာကသားမ်ားအေပၚ
စိတ္ညႇိုဳ ႔ပညာသည္ပမာ ညႇိဳ ႔ယူကာ
မင္းမူေနၾကေသာ

ႀကိဳက္စိတ္...
အႀကိဳက္မိလၽွင္
အေကာင္းထင္
အျမင္ မွားသြားေသာစိတ္

မႀကိဳက္စိတ္....
အၾကိဳက္မက်ေသးလၽွင္
အဆိုးထင္
အျမင္မွားေစေသာစိတ္

မသိစိတ္....
မသံုးသပ္ဘဲလ်က္က
ထင္သလို ထား၍ ဆံုးျဖတ္ခ်က္
မွားေစေသာစိတ္

ထိုစိတ္မွားသံုးမ်ိဴးတို႔ကို
ႀကိဳက္စိတ္ေပၚတိုင္းလည္း
ၾကံ.ေျပာ.လုပ္ အမႈ
သံုးမ်ိဴး ဇြတ္တိုးမလုပ္ေစဘဲ
ယင္းႀကိဳက္စိတ္
ကိုလၽွင္ ပယ္ျမစ္၍
မိမိ၏ ကိုယ္ပိုင္စိတ္ျဖင့္သာ
အာရံုကို ခံစားၾကည့္ျခင္း

ထို႔အတူ

မႀကိဳက္စိတ္
အမွတ္လြတ္စိတ္ ေပၚေလတိုင္း
လည္း ၎မႀကိဳက္သည့္အေလ်ာက္
မသိသည့္
အေလ်ာက္
ေကာက္ကာငင္ကာ လုပ္ခြင့္မေပးဘဲ
ယင္းကိုပင္ ပယ္၍
ကိုယ္ပိုင္ရႈမွတ္စိတ္ျဖင့္သာ
အာရံုကို ခံစားၾကည့္ျခင္းျဖင့္
ေနနည္း.ခံစားနည္းမ်ားျပသျခင္းပင္

ဤသို႔သာ ခံစားေစေသာ္
ဟင္းျဖစ္ပါလ်က္က ဝက္သားဟူေသာ
မသိစြဲႏွင့္ မသိစိတ္ မဝင္လာေတာ့ၿပီ

အရသာေကာင္းသည္ကိုလည္း
ဝက္သားေကာင္းသည္ဟု
ႀကိဳက္စိတ္မဝင္သာေတာ့သည္

အရသာဆိုးသည္ကိုလည္း
ဝက္သားညံ့သည္ဟု
မႀကိဳက္စိတ္ မဝင္သာေတာ့ၿပီ .

ထိုအခါ သံုးကားသံုး၏
မစြဲသို႔ ဆိုက္ေရာက္သြားေတာ႔ၿပီ။

ထိုသို႔လၽွင္ အစြဲကင္းကင္းျဖင္႔
အေလာင္ရပ္သြားသည့္တိုင္
မိမိကိုယ္ကို ရဲရဲပင္ ပယ္သတ္ျပ.
မိမိကိုယ္တိုင္ ကိုယ္ပိုင္သိျဖင့္
အရွိအာရံုကိုသာ
ခံစားျပျခင္းေပတည္း။

ဤသို႔ခံစားေစျခင္းသည္
အစြဲကိုပယ္ရိတ္၍
ကိုယ့္ကိုယ္ပိုင္စိတ္ျဖင့္သာ
ခံစားရာျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္
လက္ငင္းကၽြန္ ေနာင္ကၽြန္
ဘဝတို႔မွ
လြတ္ေျမာက္သူ၏
ခံစားျခင္းမည္ေစ၏

လက္ငင္း၌
ကိေလသာ ပူစာ၍ စားၿမိဳေပးေန
ရေသာ တဏွာ့ကၽြန္ဘဝမွ
လြတ္ေျမာက္ခြင့္ ရျခင္း
တည္း

ေနာင္တမလြန္၌
ဝက္စြဲေၾကာင့္ျဖစ္ရေသာ
ဝက္ဘဝမွ
လြတ္ေျမာက္ ရျခင္းတည္း။

⚡️

မဟာေဗာဓိၿမိဳင္ဆရာေတာ္၏
ဓေမၼာဝါဒကထာ ေခၚ
သာသနာေတာ္ႀကီး၏
ေရေသာက္ျမစ္သုံးသြယ္ စာအုပ္
စာ ၇/ မွ ကူးယူထားပါသည္။

⚡️

No comments:

Post a Comment