Monday, January 7, 2019

ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ ၀ိပႆနာက်င့္စဥ္

ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ ၀ိပႆနာက်င့္စဥ္
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

★ ျမင္လိုက္တဲ့ အဆင္းေလးကို ႀကံေတြးသိတဲ့အခါက်ေတာ့ ဒါကလူပဲ၊ ဒါက သစ္ပင္ပဲ၊ ဒါက အမ်ိဳးသားပဲ၊ ဒါက အမ်ိဳးသမီးပဲ၊ ဒါက အျဖဴေရာင္ပဲ၊ ဒါဟာ အနီ အညိဳစသည့္၊ ဒါက အရွည္ အတို အလံုး အျပား စသည္ျဖင့္ အဲ့ဒီလို ဒါေတြ စိတ္ကူးျပီး ပံုေဖာ္တဲ့ အရာေတြသာျဖစ္တယ္။

★ မ်က္စိထဲမွာ ထင္ဟပ္လာတဲ့ မ်က္စိနဲ႔ ဆံုေတြ႔လာတဲ့အရာေတြကို စိတ္ကူးပံုေဖာ္ဖို႔ ပံုေဖာ္ႏိုင္မွ အဲဒီဟာေတြကို ျမင္ႏိုင္တာျဖစ္တယ္ေပါ့ေနာ္။

★ တကယ္တရား႐ႈမွတ္တဲ့အခါၾကလို႔ခ်င္ရင္ ျမင္တာကို ျမင္တယ္လို႔ မွတ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္ေလးမွာ ခုနက အျဖဴလား အမဲလား ဒါေတြေတာ့ ေပၚလာမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ သ႑ာန္အတို အရွည္ ဒါလည္း ပါမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ဘယ္သူ ဘယ္၀ါဆိုတဲ့ ဒီသေကၤတ ပညတ္ေတြ နာမည္ေတြ ဒါေတြလည္း ပါမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။

★ မ်က္စိထဲမွာ ျမင္တာကို ျမင္တယ္လို႔ပဲ မွတ္လိုက္တဲ့အခါမွာ ႐ူပဆိုတဲ့ ၀ဏၰဆိုတဲ့ ဒီစကားလံုးကို ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ၀ဏၰဆိုတာ ကာလာပဲ အမွန္ကေတာ့ေနာ္။ အဲ့ဒါေလးပဲ မ်က္စိထဲမွာ ပါလာတဲ့ ေပၚလာတဲ့ အရိပ္ ပံုရိပ္။ မ်က္စိထဲမွာ ထင္လာတဲ့ ပံုရိပ္ကေလးလို ဒီလိုပဲ ေျပာရမယ္ထင္တယ္။

★ အဲ့ဒီပံုရိပ္ေလးကို ပံုေဖာ္ၾကည့္လိုက္တဲ့ အခါက်ေတာ့ စိတ္နဲ႔ပံုေဖာ္တာ။ အဲဒီစိတ္နဲ႔ ပံုေဖာ္တာေတြက မ်က္စိနဲ႔ျမင္ရတဲ့ဟာ မဟုတ္ဘူးတဲ့။ မ်က္စိနဲ႔ ျမင္လိုက္ျပီးမွ သူက စိတ္နဲ႔ပံုေဖာ္တာ။ ဒါမို႔ၾကည့္ေလ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္ျဖစ္တုန္းက ျမင္တယ္လို႔တင္ ေျပာတာေပ့ါ။

★ အဲေတာ့ သာမန္အားျဖင့္ ေျပာမယ္ဆိုရင္ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္က အဆင္းအာရုံကို ျမင္တယ္ဆိုေတာ့ ကိုယ္ျမင္ေနတာ စာအုပ္ဆို စာအုပ္ႀကီးလို႔ ျမင္လုိက္တယ္။ ပန္းပြင့္ကို ပန္းပြင့္လို႔ ျမင္လိုက္တယ္လို႔ ဒီလိုထင္ေကာင္း ထင္လိမ့္မယ္။ မဟုတ္ေသးဘူး။ စာအုပ္လို႔လည္း မသိဘူး၊ ပန္းပြင့္ကိုလည္း မသိဘူး။ အျဖဴ အမည္းလည္း မသိဘူး။ သူသိတဲ့ အသိေလးက ခုနက အရိပ္ကေလးပဲ သူသိလုိက္တယ္။ ဟုတ္တယ္မို႔လား။

★ စိတ္ျဖစ္မူရဲ႕ လ်င္ျမန္မႈေၾကာင့္ နမို႔ဆို စကၡဳ၀ိညာဏ္သည္ အဆင္းကို အာရုံကိုျမင္၏လို႔ဆိုလို႔ခ်င္ရင္ ကိုယ္ေျပာတဲ့ ျမင္တာေတြက ဟိုမွာ သစ္ပင္ႀကီးျမင္လား ျမင္တယ္။ အဲ့ဒီ အျမင္ေတြနဲ႔ ေရာေနမွာစိုးလို႔ ေျပာတာေနာ္။ မင္းဘယ္သူျမင္တုန္း လူတစ္ေယာက္ျမင္တယ္ အဲ့ဒါ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္လို႔ ထင္ေနမွာစိုးလို႔ေျပတာ။ မဟုတ္ေသးဘူး။ အဲဒီ မေရာက္ဘူး စကၡဳ၀ိညာဏ္ရဲ႕ အျမင္က။

★ နမို႔ဆို စကၡဳဝိညာဏ္စိတ္ ေတာ္ေတာ္တာသြားေနမွာေပါ့။ သူက အက်ိဳးဝိပါတ္စိတ္ပဲ။ အရိပ္ကေလးကို ဖမ္းယူႏိုင္တဲ့ စြမ္းရည္သတၱိေလးပဲရိွတယ္။ ေယာက်္ား မိန္းမ သစ္ပင္ ေတာေတာင္ ပစၥည္း ၀တၳဳ ဒါေတြကို သူဘာတခုမွ မသိဘူး။

★ နမို႔ဆို ၀ီထိစိတ္ေတြက စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္နဲ႔တင္ အလုပ္ျပီးသြားျပီေလ ျမင္ျပီးသြားျပီေလ။ အဲေတာ့ ဒႆနဆိုတဲ့ကိစၥ ျမင္ျခင္းကိစၥက သူေဆာင္ရြက္လိုက္တာ အျပီးအစီးလို ျဖစ္ေနတယ္။ အဲ့ဒီလိုမဟုတ္ဘူး။ မ်က္စိထဲမွာ အရိပ္ေပၚရုံေလးပဲ။ ဒီ အာရုံေလး အသစ္ကေလးတစ္ခုကို ရယူလိုက္တဲ့ သေဘာေလးေလာက္သာ ျဖစ္တယ္ေပ့ါ။

★ အဲေတာ့ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္သည္ အမ်ိဳးသားကို ျမင္ရသလား အမ်ိဳးသမီးကို ျမင္ရသလား ပန္းကို ျမင္ရသလား အ၀တ္အထည္ေတြကို ျမင္ရသလားဆိုေတာ့ မျမင္ဘူး။ သူျမင္တာ ပံုရိပ္ကေလးပဲ ျမင္တာ။ အဲဒီ ပံုရိပ္ကို ပံုေဖာ္တဲ့စိတ္ေတြက ေနာက္ကေဇာ္စိတ္ေတြနဲ႔ သြားမွာ။ မေနာဒြါရမွာ ျဖစ္တဲ့ စိတ္ေတြကမွ ပံုေဖာ္တာ။

★ ဒါဘာျဖစ္လို႔ ေျပာတာတုန္းဆိုေတာ့ “ဒိေ႒ ဒိ႒မတၱံ” ေလးကို သေဘာက်ေစျခင္လို႔ ေျပာျပတာ။ ၀ိပႆနာ႐ႈတဲ့အခါမွာ ဒီ ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံေလးက အယူအဆလြဲမွား ေနၾကာတာေလးရိွတယ္ေနာ္။

★ ျမတ္စြာဘုရားက “စကၡံဳ စ ပဋိစၥ စ ႐ူေပစ ဥပၸဇၨတိ စကၡဳ၀ိညာဏံ” ဒီႏွစ္ခုပဲ ေဟာလိုက္တယ္။ အလင္းဆိုတာ အကူအညီ၊ မနသိကာရဆိုတာ တံခါးဖြင့္ေပးရုံေပးတာ၊ အဓိကအေၾကာင္းေကေတာ့ ရူပါရုံေလးသည္ ရိုက္ခတ္တာ ဘယ္သူ႔မွာမွ လာရိုက္ခတ္တုန္းဆိုေတာ့ စကၡဳ၀တၳဳကို လာရိုက္ခတ္တယ္။ ရိုက္ခတ္လိုက္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ စကၡဳ၀တၳဳက စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္ေလး ေပၚလာတယ္။

★ စည္ကို ဒုတ္နဲ႔ ရိုက္လိုက္တဲ့အခါ စည္သံေလးဟာ မ်က္ႏွာျပင္က ထြက္လာသလိုပဲ အဆင္းအာရုံက ဒုတ္ေလးနဲ႔တူတယ္။ စကၡဳ၀တၳဳဆိုတဲ့ စကၡဳပသာဒရုပ္ေလးက စည္မ်က္ႏွာျပင္နဲ႔ တူတယ္။ အဲ့ဒီ စည္မ်က္ႏွာျပင္ေလးကို ရူပါရုံ အဆင္းအာရုံဆိုတဲ့ ဒုတ္ေလးတဲ့ တခ်က္တီးလိုက္လို႔ခ်င္ရင္ အသံေလးထြက္လာသလိုပဲ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္ ေပၚလာတယ္လို႔ ျမတ္စြာဘုရားက ဒီဟာကိုပဲ အဓိကထား ေဟာခဲ့တာ။

★ ေနာက္အေျခအေနတခုက ပစၥည္းတခုျမင္ရမယ္ဆိုရင္ အလင္းလိုတယ္။ အေမွာင္ျမင္ရင္ အလင္းမလိုဘူးေပါ့။ တျခားပစၥည္းတခုကို ျမင္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ အလင္းလိုတယ္။ မ်က္စိတ္မွိတ္ျပီးေတာ့ ၾကည့္ၾကည့္ မ်က္စိထဲမွာ အျပင္ဘက္က တအားလင္းေနရင္လည္း လင္းတဲအေရာင္ေတြရတယ္။ တခုခုေတာ့ ေတြ႔ေနတယ္ မိွတ္ထားလည္း။

★ ျမင္ျပီဆိုတဲ့အခါမွ ျမင္လိုက္တာနဲ႔ လက္ခံစဥ္းစားစိတ္ ေပၚတယ္။ အားလံုးဟာ စိတ္ေတြကို ေဆာင္ရြက္တဲ့ကိစၥအေနနဲ႔ နာမည္ေပးလိုက္တယ္။ သို႔ေသာ္ အက်ိဳးစိတ္ အေၾကာင္းစိတ္ ျပဳလုပ္စိတ္ဆိုျပီးေတာ့ အမ်ိဳးစံုခြဲႏိုင္တယ္။

★ သဘာ၀ေလးအတိုင္း အျဖဴထည္အတိုင္း အဆင္းအာရုံေလးကို ျမင္လိုက္တဲ့အခါမွာ ဒါေလးက လွလိုက္တာ ဆိုတာ မရိွေသးဘူ။ ေလာဘလည္း မလာဘူး၊ မသိဘူးဆိုတဲ့ ေမာဟလည္း မရိွဘူး။ ေဒါသလည္း မုန္းတယ္ဆိုတာလညး္ မရိွေသးဘူး။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ အျဖဴထည္ မျဖစ္ဘူးလား?

★ စကၡဳ၀ိညာဏ္ရဲ႕ အသိေလးဟာ အဆင္းအာရုံအေနနဲ႔ပဲသိတယ္။ ပစၥည္း၀တၳဳ လူ မုန္းစရာ ခင္စရာ ဆိုတာေတြ ဘာတခုမွ မပါဘူးေနာ္။ သာမန္အသိေလးတင္ ျဖစ္တာဆိုေတာ့ သူ႔မွာ အျဖဴထည္ မျဖစ္ေပဘူးလား? အဲ့ဒါကို ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ လို႔ေျပာတာ။

★ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္ေလးဟာ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္ေလးရဲ႕ အတိုင္းအတာသည္ ေလာဘမပါဘူး၊ ေဒါသမပါဘူး၊ ေမာဟမပါဘူး။ ဒိေ႒ ဆိုတာ သူအေနနဲ႔ ျမင္လိုက္တဲ့ ပံုရိပ္ကေလးဟာ အဲ့ဒီျမင္လိုက္တဲ့ ပံုရိပ္ကေလးေပၚမွာ ဒိ႒မတၱံ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္ျဖစ္တဲ့ အတိုင္းအတာေလးတစ္ခုကို ဆိုလိုတယ္။

★ ဆိုလိုတာက ေလာဘမျဖစ္ဘူး၊ ေဒါသမျဖစ္ဘူး၊ ေမာဟမျဖစ္ဘူး။ ဒီတင္ ရပ္ခိုင္းတာ ေျပာတာမဟုတ္ဘူးေနာ္။ ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ အျမင္အာရုံနဲ႔ ပက္သတ္ျပီးေတာ့ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္မွာ စိတ္ျဖစ္တဲ့ ပံုစံမ်ိဳးေလးပဲ ျဖစ္ပါေစ။ ေရွ႕မွာ လွလိုက္တာ မုန္းစရာေကာင္းလိုက္တာ ဆိုတာေတြ မပါေစနဲ႔။ မပါနဲ႔လို႔ေျပာတာ၊ ေလာဘေတြ မျဖစ္နဲ႔၊ ေဒါသေတြ မျဖစ္နဲ႔၊ အမွန္မသိတဲ့ ေမာဟာေတြ မျဖစ္နဲ႔။

★ အျမင္အာရုံကို အျမင္အာရုံေလးနဲ႔ပဲ သူ႔ဟာသူ ဒါလုပ္လို႔ လြယ္သလားဆိုေတာ့ ကမၼ႒ာန္းရႈေနတဲ့ ပုဂၢိဳလ္အဖို႔ဟာ ဒါျဖစ္လာတယ္။ ၀ိပႆနာကမၼ႒ာန္း ဒါ ရိုးရိုးရႈတာပဲ ဘာမွမဟုတ္ဘူး။

★ ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ ေနာက္တနည္းဖြင့္တာက ဒိ႒မတၱ ဆိုတာ ဘယ္သူ႔ေတြကို ေျပာတာတုန္းဆိုေတာ့ ၾကည့္ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္ေလး အတိုင္းအတာမွာ ေလာဘလည္း မပါေသးဘူး၊ ေဒါသလည္း မပါေသးဘူး၊ ေမာဟလည္း မပါေသးဘူး။ ဘာဆိုဘာမွ မပါေသးဘူး။ အျဖဴထည္ သက္သက္ပဲ။

★ ပံုရိပ္ေလးက ထင္တာကို သိလိုက္တာေလးပဲရိွတယ္။ အဲဒီအတိုင္းအတာပဲ သမၸဋိစၧိဳင္းကလည္း ဒီပံုရိပ္ေလးကို လက္ခံလိုက္တာ၊ သႏၲီရဏကလည္း ဒီပံုရိပ္ေလးကို စူးစမ္းတဲ့အေနနဲ႔ျဖစ္တယ္။ ၀ုေ႒ာက ဒီပံုရိပ္ေလးကို ဆံုးျဖတ္တဲ့ အေနေလးနဲ႔ျဖစ္တယ္။ ဆုိေတာ့ သူတို႔လည္းပဲ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္ အတိုင္းအတာအတိုင္း ေက်ာ္သလား။ မေက်ာ္ဘူး။

★ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္မွာ ေလာဘ မျဖစ္သလို၊ ေဒါသ မျဖစ္သလို သမၸဋိစၧိဳင္း၊ သႏၲီရဏ၊ ၀ုေ႒ာ တို႔ကလည္း ေလာဘ မျဖစ္ဘူး၊ ေဒါသ မျဖစ္ရဘူး၊ ေမာဟ မျဖစ္ရဘူး၊ ေမာဟ မျဖစ္ရဘူး၊ အဲ့ဒီ အတိုင္းအတာကို ရည္ညႊန္းျပီး ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ လို႔ ဒီလိုေျပာတာ။

★ ဒိေ႒ ဆိုတာက ျမင္ရတဲ့ အဆင္းအာရုံကေလး၊ ဒိ႒မတၱံ ဆိုတာ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္ရဲ႕ အတိုင္းအတာ (သို႔) သမၸဋိစၧိဳင္း၊ သႏၲီရဏ၊ ၀ုေ႒ာ တို႔ရဲ႕ အတိုင္းအတာ။ ျမင္သိစိတ္ေတြရဲ႕ အတုိင္းအတာေပါ့။ ဒိေ႒က ျမင္အပ္တဲ့ အဆင္းအာရုံ၊ ဒိ႒မတၱံက ျမင္တတ္တဲ့ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္ရဲ႕ အတိုင္းအတာ။

★ ေနာက္တခါ သမၸဋိစၧိဳင္း၊ သႏၲီရဏ၊ ၀ုေ႒ာ တို႔ကလည္း စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္ရဲ႕အတိုင္းအတာနဲ႔ သူတို႔ကို ဒိ႒မတၱ ျမင္တဲ့စိတ္ကေလးရဲ႕အတိုင္းအတာ။ အဲဒီ အတိုင္းအတာအတိုင္း ေနာက္ျဖစ္လာမယ့္ ေဇာစိတ္ေတြမွာလည္း ဒီထက္ မပိုေစနဲ႔။

★ ကမၼ႒ာန္း ရႈမွတ္ေနတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ တရားသေဘာပဲသိေနမွာ ျမင္လိုက္တဲ့ အဆင္းအာရုံသည္ ျဖစ္ျပီး ပ်က္သြားတာပဲကို သူၾကည့္တယ္။ ျဖစ္ျပီး ပ်က္သြားတာကိုပဲ ၾကည့္ေနသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ခုနက မုန္းစရာေကာင္းတယ္ ခင္မင္စရာ ေကာင္းတယ္ဆိုတာ လာေသးလာ။ မလာဘူးဆိုရင္ ေလာဘလည္း မလာဘူး၊ အဲဒီေဇာစိတ္ေတြ အတိုင္းအတာမွာလည္း ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္ရဲ႕ အတုိင္းအတာ၊ စကၡဳ၀ိညာဏ္စိတ္ အတုိင္းအတာအတိုင္း ျဖစ္သည့္ ၀ုေ႒ာစိတ္ထိအတိုင္းအတာ။

★ အဲဒီအတိုင္း ေနာက္ျဖစ္သမွ် စိတ္ေတြ ဒီအတိုင္းအတာထက္ မေက်ာ္ပါေစနဲ႔ဆိုတာကို ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံလို႔ ေခၚတယ္။ အဲ့ဒါကို နားလည္းမႈ လြဲမွားျပီးေတာ့ ၀ီထိစိတ္ကို ၀ုေ႒ာတင္ရပ္ရမယ္လို႔ အဲ့လိုဆိုလိုတာ မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ္ရပ္ျခင္းတိုင္း ရပ္မရဘူး။

★ မာလုက်ပုတၱက ျမတ္စြာဘုရား ဒီလို အက်ဥ္းေဟာတဲ့အခါ သူဘာျပန္ေလွ်ာက္လဲဆိုေတာ့ အရွင္ဘုရား တပည့္ေတာ္ အရွင္ဘုရားေဟာတာကို ခုလိုနားလည္ပါတယ္လို႔ ဆိုျပီး ေလွ်ာက္တယ္။ သူေလွ်ာက္ပံုက အဆင္းအာရုံေလးကို ျမင္လိုက္တဲ့အခါမွာတဲ့ သတိလက္လြတ္ ျဖစ္ျပီးေတာ့တဲ့ ေလာဘေတြ ေဒါသေတြျဖစ္လာတယ္။ ေ၀ဒနာေတြ ခံစားရတယ္။

★ ခံစားရင္ ေနာက္ဆံုးမွာ အကုသိုလ္ေတြ ျဖစ္ပြားျပီး နိဗၺာန္နဲ႔ ေ၀းသြားတယ္။ ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ က်င့္စဥ္အတိုင္း က်င့္လိုက္မယ္ဆိုရင္ သူဟာ အဆင္းအာရုံကို ျမင္ျပီးေတာ့ သတိအျမဲတမ္းရိွေနတယ္။ သတိအျမဲတမ္း ရိွေနသည့္အတြက္ေၾကာင့္ အာသ၀ေတြ သူ႔ရင္ထဲမွာ စီး၀င္မလာေတာ့ဘူး။

★ စီး၀င္မလာသည့္အတြက္ေၾကာင့္ သူဟာ နိဗၺာန္နဲ႔ နီးသြားတယ္။ အဆင္းျမင္ျပီးေတာ့ ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟ မျဖစ္တာကို သူေလွ်ာက္တာေနာ္။ ျမတ္စြာဘုရား တပည့္ေတာ္ အက်ဥ္းကို ဒီလုိနားလည္ပါတယ္ဆိုေတာ့ ျမတ္စြာဘုရားက ဟုတ္တယ္ ငါေျပာတာ အဲ့ဒါပဲ ဘုရားက အတည္ျပန္ျပဳေပးတယ္ေပါ့။

★ ဆိုလိုတာကေတာ့ အဆင္းအာရုံကို ရႈျမင္ျပီးတဲ့အခါမွာ ထံုးစံအတိုင္းပဲ ေလာဘ မျဖစ္ေအာင္၊ ေဒါသ မျဖစ္ေအာင္ ၀ိပႆနာဉာဏ္နဲ႔ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ထားတာကိုပဲ ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ လို႔ေျပာတာ။

★ အသံၾကားျပီးတဲ့ ေနာက္မွာလဲ အသံေနာက္မွာ ေတြးျပီး ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟေတြ မျဖစ္ပဲနဲ႔ ၾကားတဲ့အတိုင္းအတာအတိုင္းမပိုဘဲနဲ႔ ေကာင္းတယ္ ဆိုးတယ္ဆိုတာထိ စဥ္းစားမႈမလုပ္ေတာ့ဘဲနဲ႔ ၀ိပႆနာဉာဏ္နဲ႔ ျဖစ္ျပီးရင္ ပ်က္တယ္ဆိုတဲ့ သေဘာကို ရႈေနျပီး ရႈေနသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ေလာဘ ေဒါသေတြ မ၀င္လာေတာ့ဘူး။ အာသ၀တရား ျဖစ္မလာဘူးလို႔ ဒီလိုဆိုလိုတာ။

ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ပါေမာကၡခ်ဳပ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး
🙏🙏🙏

‘အဘိဓမၼာအႏွစ္ခ်ဳပ္အပိုင္း (၃)ပို႔ခ်ခ်က္ – (၁၈.၈.၂၀၁၇) – ပထမပိုင္း’ သင္တန္းတရားေတာ္မွ ေကာက္ႏႈတ္ခ်က္ျဖစ္ပါသည္။

ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး သင္တန္းတရားေတာ္မ်ားနာယူရန္⤵️
https://www.thitsarparamisociety.com/dr-nandamarlabiwinsa-dhamma-lecture/

🌺အေမွာင္ေပ်ာက္၍ အလင္းေရာက္ပါေစ။🌺

No comments:

Post a Comment