Monday, January 14, 2019

အေတာင္မ်က္စိ စုံသည့္ငွက္သို႔

အေတာင္မ်က္စိ စုံသည့္ငွက္သို႔
🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄

>> ရင္တြင္း ႏွလံုးတြင္းမွာ သကၠာယဒိ႒ိမီး
ၿငိမ္းကုန္ေသာ ဝိသာခါ အနာထပိဏ္ အစရွိေသာ

သူတို႕မွာမူကား တစ္ဘဝမွ တစ္ဘဝသို႕
ေျပာင္းေရြ႕ၾကေသာအခါ မိမိတို႕ စိတ္ႀကိဳက္ရွိရာ

ေကာင္းျမတ္ရာဘုံဘဝတို႕ကိုသာ ေရာက္ၾကရကုန္
၏။

စိတ္ကပင္ အထူးႀကံရြယ္မႈ မရွိၾကေသာ္လည္း
ယုတ္ညံ့ေသာဘုံဘဝသို႕ က်ေရာက္ျခင္း

မရွိၾကရကုန္ၿပီ။
ေကာင္းျမတ္ေသာဘုံဘဝသို႕သာ

ေရာက္ၾကရကုန္၏။
ဥပမာဆိုသည္ရွိေသာ္ကား မ်က္စိအား

အေတာင္အားျဖင့္ ျပည့္စုံၾကကုန္ေသာ
ေက်းငွက္တို႕သည္ မိမိတို႕အလိုရွိရာ

စိတ္္ေပ်ာ္ေမြ႕ရာ သစ္ပင္တစ္ခုမွ သစ္ပင္တစ္ခုသို႕
ဥယ်ာဥ္တစ္ခုမွဥယ်ာဥ္တစ္ခုသို႕

ေတာတစ္ခုမွ ေတာတစ္သို႕ ေကာင္းကင္ခရီးျဖင့္သာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး

သြားလာေျပာင္းေရြ႕ၾကကုန္သကဲ႔သို႕တည္း။

>> ရင္တြင္း ႏွလုံးတြင္းမွာ သကၠာယဒိ႒ိမီး
ၿငိမ္းသျဖင့္လည္း အလုံးစုံေသာ ဒိ႒ိမီး

အလုံးစုံေသာ ဒုစရိုက္မီးတို႕သည္ ၿငိမ္းၾကေလကုန္၏။

ရင္ထဲ ႏွလုံးထဲမွာ အၿမဲပါရွိ၍ေနကုန္ေသာ
အပါယ္ေလးဘုံတို႕သည္ အကုန္

ကြယ္ေပ်ာက္ၾကေလကုန္၏။

>> အပါယ္ေလးဘုံတို႕သည္သာ
ကြယ္ေပ်ာက္ကုန္သည္ မဟုတ္ကုန္ေသး။

ထိုသကၠာယဒိ႒ိမီး ၿငိမ္းကုန္ၿပီးေသာ သူတို႕သည္
လူျဖစ္ေသာ္လည္း စည္းစိမ္ဥစၥာ အလိမၼာဥာဏ္

ဂုဏ္သိရ္ႀကီးျမတ္ေသာ အမ်ဳိး၌သာ
ျဖစ္ၾကကုန္၏။

ယုတ္ည့ံေသာအမ်ဳိး၌ ျဖစ္ျခင္းမရွိကုန္ၿပီ။
နတ္ျဖစ္ရာ၌လည္း ထို႕အတူပင္။

လိမၼာမႈမွာလည္း တစ္ဘထက္ တစ္ဘဝ
အလိမၼာတိုးတက္၍သာ သြားၾကကုန္၏။

မလိမၼာေသာအျဖစ္သို႕ မေရာက္ၾကကုန္ၿပီ။
သကၠာယဒိ႒ိ ရွိၾကကုန္ေသာ သတၱဝါတို႔မွာကား -

*   ယေန႕ နတ္မင္းႀကီး သိၾကားမင္းႀကီး
     နက္ျဖန္ခါ ေခြး ဝက္ ျခ ပုရြက္ သန္း ၾကမ္းပိုး။

*   ယခုေန႕ သီလဝႏၲႀကီး နက္ျဖန္ခါ ဓားျမ
     သူခိုး မုဆိုး တံငါ။

*   ယခုေန႕ စ်ာန္အဘိညာဥ္ရ သမာဓိရင့္ႀကီး
     နက္ျဖန္ခါ ပြဲသဘင္အလယ္မွာ လူပ်က္ႀကီး။

*   ယခုေန႕ က်မ္းတတ္ ဂန္တတ္ ပညာရွိႀကီး
     နက္ျဖန္ခါ အရူးအသြပ္ ဥမၼတၱက လူအ

      လူနွမ္းႀကီး ျဖစ္ႏိုင္ေသာ သေဘာရွိကုန္၏။

>> ဤသို႔လွ်င္ သကၠာယဒိ႒ိ ရွိၾကကုန္ေသာ
သူတိုႈ၏ အျပစ္ေဒါသ အနႏၲကို လည္းေကာင္း

သကၠာယဒိ႒ိမီး ၿငိိိမ္းကုန္ၾကၿပီးေသာ သူတို႔၏
အက်ဳိးအာနိသံသ အနႏၲကို လည္းေကာင္း

ေကာင္းစြာသိၾကသျဖင့္ သကၠာယဒိ႒ိတည္း
ဟူေသာ ပါပဓမၼႀကီး၏ ေၾကာက္ဖြယ္ လန္႕ဖြယ္

ရြံ႕ဖြယ္ စက္ဆုပ္ဖြယ္ေသာ သေဘာသည္
အလြန္ ထင္ရွားၾကကုန္၏။

>> ရင္တြင္း ႏွလုံးတြင္းမွာ ငါ ငါ ဟူေသာ
သကၠာယဒိ႒ိမီး တထိန္ထိန္ တညီးညီး

ေတာက္ထ၍ေနၾကေသာ မိမိတို႔ကိုယ္အျဖစ္၏
ျပဆိုခဲ႔ၿပီးေသာ ေလမုန္းတိုင္းမွာ လြင့္၍ပါေသာ

ျမက္မိႈက္ သစ္ရြက္မိႈက္ ျမစ္ေရအလ်ဥ္မွာ
ေမ်ာ၍ပါလာေသာ ျမက္မိႈက္ သစ္ရြက္မိႈက္တို႕၏

အလားကဲ႔သို႕ သံသရာအလား ဘဝအလား
ေၾကာက္ပါးလိလိ ရ္ိွ၍ေနၾကကုန္သည္

သေဘာသည္လည္း ထင္ရွားၾကကုန္ရာ၏။

>> ဘုရားသာသနာႏွင့္ ႀကၤဳႀကိဳက္ေသာ
ဘဝ၌သာလွ်င္ ငါ ငါ ဟူ၍ စြဲလမ္းမႈကို

သကၠာယဒိ႒ိမႈ ငရဲမီးေတာက္မႈဟု သိႏိုင္သည္။
ဘုရား သာသနာပသို႕ ေရာက္၍သြားလွ်င္

မဟာကမၻာ အသေခၤ်ပင္ၾကာေသာ္လည္း
သကၠာယဒိ႒ိ ဟူ၍ သိေပါက္ သိလမ္းမရွိ။

ေမွာင္အတိဖုံးလႊမ္းေလေတာ့သည္။

>> ဤသည္ကား -

*   ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ကို သိေသာဥာဏ္သည္
     ေဆးႀကီးမည္၏။

*   ထိုေဆးႀကီး၏ အခ်က္အရာ အနာဆိုး
     ေရာဂါဆိုးကား ဒိ႒ိတရားတည္းဟု

>> သူ႕အနာႏွင့္သူ႕ေဆး ေနရာက်ေအာင္
အနာလကၡဏာကို ျပဆိုေသာ အခန္းတည္း။

>> ဝိစိကိစၧာ ရွစ္ပါး တစ္ဆယ့္ေျခာက္ပါးတို႕သည္
လည္း အနာဆိုး ေရာဂါဆိုးတို႔ပင္တည္း။

သို႕ေသာ္လည္း ထို ဝိစိကိစၧာတရားတို႕သည္
သကၠာဒိ႒္ိ၏ အစီးအပြားတို႕သာတည္း။

သကၠာယဒိ႒ိရွိလွ်င္ ရွိကုန္ေတာ့သည္။
သကၠာယဒိ႒ိ ၿငိမ္းလွ်င္ ၿငိမ္းကုန္ေတာ့သည္။

ထို႕ေၾကာင့္ ဝိစိကိစၧာကို အက်ယ္မဆိုၿပီ။
ၿပီး၏။
🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄
* လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏
ပဋိစၥသမုပၸါဒဒီပနီ တရားစာအုပ္မွ *
သံဃာပူေဇမိပါဘုရား
Via - KhinSandar Win

No comments:

Post a Comment