Sunday, September 10, 2017

♥🎩 ေα€šာα€€်ာၤး α€”ဲα‚” α€™ိα€”္းα€™ 🎩♥

" မိန္​း မ မ ယုတ္​ ဘူး ​ေယာ က်ၤား ျမတ္​ တယ္​ "

၈ ၊ ၉ ၊ ၂၀၁၇ ​ေန႔ ထုတ္​ News watch ဂ်ာ နယ္​ ထဲ မွာ မိန္​း မ ယုတ္​ ၍ ​ေယာ က်ၤား ျမတ္​ ပါ သ လား ဆို တဲ့ က ​ေလာင္​ အ မည္​ ဓ မၼ သု ​ေတ သီ ( မ ႏၲ ​ေလး ) ​ေရး တဲ့ ​ေဆာင္​း ပါး ဖတ္​ လိုက္​ ရ ပါ တယ္​ ။

စာ ​ေရး သူ ​ေရး တာ က ​ေတာ့ ဘု ရား ရွင္​ က ​ေတာင္​ ​ေယာ က်ၤား မိန္​း မ မ ခြဲ ပဲ သာ သ နာ႔ ​ေဘာင္​ ဝင္​ ခြင္​့ ျပဳ တာ ၊ ဧ တ ဒဂ္​ ဘြဲ႕ ​ေပး တာ ​ေတြ အ စ ရွိ သ ျဖင္​့ ​ေတြ ကို ​ေရး ၿပီး မိန္​း မ တိုင္း ယုတ္​ ၿပီး ​ေယာ က်ၤား တိုင္​း ျမတ္​ တာ မ ဟုတ္​ ​ေၾကာင္​း ၊ ျမန္​ မာ နိုင္​ ငံ မွာ အ ျမစ္​ တြယ္​ ​ေန တဲ့ အ ယူ အ ဆ လြဲ ​ေတြ ကို အ ျမန္​ ဆံုး ျပဳ ျပင္​ ၾက ဖို႔ လို အပ္​ ​ေၾကာင္​း အ စ ရွိ သ ျဖင္​့ ​ေရး သား သြား ခဲ့ တယ္​ ။

ဒီ အ ယူ အ ဆ ဟာ ဘု ရား ရွင္​ လည္​း မ ႀကိဳက္​ သ လို လူ႔ ပတ္​ ဝန္​း က်င္​ ကို လည္​း တစ္​ ခု မွ အ က်ိဳး မ ျပဳ ပဲ နဲ႔ ဘာ လို႔ ဒီ ​ေလာက္​ ျမန္​ မာ နိုင္​ ငံ မွာ အ ျမစ္​ တြယ္​ ​ေန သ လဲ လို႔ စာ ​ေရး သူ ငယ္​ စဥ္​ က တည္​း က ​ေန အ ခု ထိ စဥ္​း စား လို႔ မ ရ ​ေၾကာင္​း ၊ ဒီ အ ယူ အ ဆ အ မွား ​ေတြ ကို ျပန္​ လည္​ ျပင္​ ဆင္​ ​ေပး မယ္​ ဆို ရင္​ သူ ​ေတာ္​ ​ေကာင္​း နဲ႔ နတ္​ ​ေကာင္​း နတ္​ ျမတ္​ ​ေတြ ​ေသ ခ်ာ ​ေပါက္​ ဝမ္​း ​ေျမာက္​ စြာ သာ ဓု ​ေခၚ ၾက လိမ္​့ မယ္​ ျဖစ္​ ​ေၾကာင္​း ထပ္​ ​ေလာင္​း နိႈး ​ေဆာ္​ ပါ တယ္​ လို႔ ​ေရး ထား ပါ တယ္​ ။

ဘာ သာ ​ေရး နဲ႔ ပတ္​ သက္​ တဲ့ ကိ စၥ ျဖစ္​ လို႔ အ ရမ္​း မ ​ေျပာ မ ​ေဝ ဖန္​ သင္​့ ဘူး ဆို တာ ကို ကိုယ္​ တိုင္​ ကို ျပန္​ သ တိ ​ထား ရင္​း ျပန္​ ​ေရး ျဖစ္​ တာ ပါ ။

မိန္​း မ ​ေတြ ကို ယုတ္​ ညံ့ တယ္​ လို႔ ျမတ္​ စြာ ဘု ရား က မ သတ္​ မွတ္​ ခဲ့ ​ေပ မယ္​့ မိန္​း မ ထက္​ ​ေယာ က်ၤား က သာ လြန္​ ျမင္​့ ျမတ္​ တယ္​ ဆို တဲ့ အ ​ေၾကာင္​း ကို ​ေတာ့ ​ေဟာ ၾကား ခဲ့ ပါ တယ္​ ။

မိန္​း မ ​ေတြ ဟာ ကိုယ္​ ဝန္​ ​ေဆာင္​ ျခင္​း ၊ လ စဥ္​ ဓ မၼ တာ ​ေဆာင္​ ရ ျခင္​း ၊ လင္​ ​ေယာ က်ၤား ကို ျပဳ စု ရ ျခင္း အ စ ရွိ တဲ့ သီး ျခား ဒု ကၡ ငါး ပါး ကို ခံ စား ရ ပါ တယ္​ ။

မိန္​း မ ​ေတြ ဟာ ဘု ရား ၊ မာရ္​ နတ္​ ၊ စ ၾကာ မင္​း မ ျဖစ္​ နိုင္​ ပါ ဘူး ။

မိန္​း မ ​ေတြ ကို သာ သ နာ႔ ​ေဘာင္​ အ တြင္​း ဝင္​ ခြင္​့ ျပဳ ဖို႔ အ တြက္​ ညီ ​ေတာ္​ အာ န ႏၵာ ဟာ မိ ​ေဒြး ​ေတာ္​ ​ေဂါ တ မီ သာ သ နာ႔ ​ေဘာင္​ ဝင္​ ခြင္​့ ရ ဖို႔ သံုး ႀကိမ္​း ခြင္​့ ​ေတာင္​း ခဲ့ ရ ၿပီး ဂ ရု ဓ မၼ သီ လ သ စၥာ တ ရား ရွစ္​ ပါး ျပ ဌာန္​း ၿပီး မွ သာ သ နာ႔ ​ေဘာင္​ အ တြင္​း ဝင္​ ခြင္​့ ျပဳ ခဲ့ ျခင္​း သာ ျဖစ္​ ပါ တယ္​ ။

ဂ ရု ဓ မၼ သီ လ သ စၥာ တ ရား ရွစ္​ ပါး ​ေၾကာင္​့ သာ သာ သ နာ အ ရွည္​ တည္​ တံ့ နိုင္​ လိမ္​့ မယ္​ လို႔ ျမတ္​ စြာ ဘု ရား က ညီ ​ေတာ္​ အာ န ႏၵာ ကို ျပန္​ လည္​ ​ေျပာ ၾကား ခဲ့ ပါ တယ္​ ။

​ေထရ္​ ႀကီး ဝါ ႀကီး ​ေထ ရီ မ ႀကီး ျဖစ္​ ပါ ​ေစ ယ ခု မွ သိမ္​ ဆင္​း လာ တဲ့ ရ ဟန္​း ငယ္​ ​ေလး ကို ပင္​ ရွိ ခိုး ကန္​ ​ေတာ့ ရ ပါ တယ္​ ။ အ မ်ား ႀကီး ရွိ ပါ ​ေသး တယ္​ ။

ယ ခု ကဲ့ သို႔ ​ေဆြး ​ေႏြး ရ ျခင္​း မွာ မိန္​း မ ​ေတြ ကို ယုတ္​ ညံ့ ပါ တယ္​ လို႔ ​ေျပာ လို ၍ မ ဟုတ္​ ပါ ။ မိ မိ ကိုယ္​ တိုင္​ ပင္​ မိ ခင္​ ​ေမြး လို႔ အ သက္​ ရွင္​ ​ေန ရ ျခင္​း ျဖစ္​ ပါ တယ္​ ။ " ဘု ရား ရွင္​ မ ႀကိဳက္​ တဲ့ ဒီ အ ယူ အ ဆ အ လြဲ ႀကီး ကို " လို႔ စာ ​ေရး သူ ​ေရး သား ထား ​ေသာ ​ေၾကာင္​့ စာ ​ေရး သူ အ ယူ အ ဆ ကို ဘု ရား ​ေထာက္​ ခံ သ လို ျဖစ္​ ​ေန သ လား ဆို တာ ​ေတြး ၾကည္​့ မိ ျခင္​း ပါ ။ ျပန္​ လည္​ ​ေရး သား ရ ျခင္​း သာ ျဖစ္​ ပါ တယ္​ ။

ထို စာ ​ေရး သူ ​ေတာင္​း ဆို ထား တာ မွာ လည္​း " ဘု ရား ရွင္​ ရဲ႕ အ လို ​ေတာ္​ အ တိုင္​း ဘာ သာ ​ေရး နဲ႔ ပတ္​ သက္​ ၿပီး တန္​း တူ အ ခြင္​့ အ ​ေရး ​ေပး ဖို႔ ​ေလး နက္​ စြာ တိုက္​ တြန္​း လိုက္​ ပါ တယ္​ " လို႔ ​ေတာင္​း ဆို ထား ​ေသာ ​ေၾကာင္​့ လည္​း ျဖစ္​ ပါ တယ္​ ။

ဝိ သာ ခါ ​ေက်ာင္​း အ မ ဟာ တစ္​ ခါ က ဘု ရား ရွင္​ ရွိ ရာ ​ေက်ာင္​း ​ေတာ္​ သို႔ အ သြား မွာ ​ေနာက္​ လိုက္​ ​ေက်း ကြၽန္​ မ ​ေတြ ကို အ ​ေမြး နံ႔ သာ မ လိမ္​း ျခယ္​ ခဲ့ ၾက ဖို႔ တိုက္​ တြန္​း ခဲ့ ဖူး တယ္​ ။ မိန္း မ ​ေတြ ရဲ႕ အာ ရံု ငါး ပါး ​ေၾကာင္​့ ရ ဟန္​း ပ်ိဳ ​ေတြ သာ သ နာ အ ​ေရး မွာ အ ​ေနွာက္​ အ ယွက္​ ျဖစ္​ သြား ​ေစ မွာ စိုး ရိမ္​ ​ေသာ ​ေၾကာင္​့ ျဖစ္​ ပါ တယ္​ ။

ဒါ ​ေၾကာင္​့ မာ တု ဂါ မ ​ေတြ ကို သာ သ နာ မွာ သီး ျခား ခြဲ ထား ခဲ့ ျခင္​း ျဖစ္​ ဟန္​ ရွိ ပါ တယ္​ ။ အ ခု ဆို ဘိ ကၡ ူနီ သာ သ နာ ဆို တာ ​ေတာင္​ မ ရွိ ​ေတာ့ တာ သ တိ ခ်ပ္​ သင္​့ ပါ တယ္​ ။

က်ိဳက္​ ထီး ရိုး ဘု ရား နား မ သြား ရ လို႔ ၊ ​ေရႊ တိ ဂံု အ ထက္​ ပ စၥ ယံ မ တက္​ ရ လို႔ ဆို တဲ့ ကိ စၥ ​မ်ိဳး ေလာက္​ နဲ႔ ​ဆို ရင္​ ​ေတာ့ ဗု ဒၶ ဘာ သာ ကို နိုင္​ ငံ ​ေရး ဆန္​ ဆန္​ မ စဥ္​း စား သင္​့ ဘူး လို႔ ​ေတြး မိ တယ္​ ။

အ ယုတ္​ ၊ အ လတ္​ ၊ အ ျမတ္​ ဆို တာ ကိုယ္​့ ရဲ႕ အ က်င္​့ သိ ကၡာ သီ လ သ မာ ဓိ အ ​ေပၚ မွာ ပဲ မူ တည္​ ပါ တယ္​ ။ မိန္​း မ ​ေယာ က်ၤား နဲ႔ ​ေတာ့ မ ဆိုင္​ ပါ ဘူး ။ ဒါ ​ေပ မဲ့ မိန္​း မ ​ေတြ သာ သီး သန္​႔ ခံ စား ရ တဲ့ ဓ မၼ တာ လာ တဲ့ အ ခ်ိန္​ မွာ ဓ မၼ တာ ​ေသြး ​ေတြ ျမင္​့ ျမတ္​ တဲ့ ​ေန ရာ လို႔ သတ္​ မွတ္​ ထား တဲ့ ​ေန ရာ ​ေတြ ကို စြန္​း ထင္​း သြား ၾက မွာ မ်ိဳး မ ျဖစ္​ ​ေစ ခ်င္​ တာ ၊ တစ္​ ျခား မ လို အပ္​ တဲ့ ကိ စၥ မ်ိဳး ​ေတြ ျဖစ္​ လာ ​ေစ မွာ စိုး ရိမ္​ လို႔ တစ္​ ခ်ိဳ႕ ကိ စၥ ​ေတြ ကို တ မင္​ ကန္​႔ သတ္​ ထား ဟန္​ တူ ပါ တယ္​ ။

ဘု ရား ရွင္​ က သာ သ နာ မွာ မိန္​း မ နဲ႔ ​ေယာ က်ၤား ကို တန္​း တူ ​ေတာ့ ​ေပး မ ထား ခဲ့ တာ ​ေထရ္​ ရီ မ ​ေတြ အ တြက္​ ဂ ရု ဓ မၼ သီ လ သ စၥာ ရွစ္​ ပါး ကို သီး သန္​႔ မိန္​း မ ​ေတြ အ တြက္​ ျပ ဌာန္း ခဲ့ တာ ကို ၾကည္​့ ရင္​ သိ သာ နိုင္​ ပါ တယ္​ ။

အ ​ေနာက္​ နိုင္​ ငံ ​ေတြ မွာ မိန္​း မ ​ေယာ က်ၤား တန္​း တူ အ ခြင္​့ အ ​ေရး ​ေပး ပါ ဆို ၿပီး သ ​ေဘာ သ ဘာ ဝ အ ရ မ တူ တာ ကို အ တင္​း ​ေတာင္​း ဆို ၾက ၿပီး ပ်က္​ စီး နစ္​ နာ ဆံုး ရံႈး ​ေတာ့ မိန္​း မ ​ေတြ ပဲ ျဖစ္​ ၾက တယ္​ ။ ​ဒါ ​ေၾကာင္​့ ယဥ္​ ​ေက်း မႈ ဓ ​ေလ့ ထံု စံ ​ေတြ နဲ႔ ဖီ လာ ၿပီး အ လြန္​ အ ကြၽံ ​ေတာင္​း ဆို ​ေျမႇာက္​ ​ေပး တာ သင္​့ မ သင္​့ စဥ္​း စား ရ မယ္​ ထင္​ ပါ တယ္​ ။

ေယာ က်ၤား တစ္​ ​ေယာက္​ ျပည္​့ တန္​ ဆာ နဲ႔ ​ေပ်ာ္​ ပါး တာ ကို ဘာ သာ ​ေရး အ ရ အ ျပစ္​ မ ျဖစ္​ ​ေပ မယ္​့ လင္​ ​ေယာ က်ၤား ရွိ တဲ့ မိန္​း မ တစ္​ ​ေယာက္​ ​ေယာ က်ၤား ျပည္​့ တန္​ ဆာ နဲ႔ ​ေပ်ာ္​ ပါး တာ ကို ဗု ဒၶ ဘာ သာ အ ရ လည္​း တန္​ တူ လို႔ ​ေပး မ ထား ပါ ဘူး ။ မိန္​း မ မွာ အ ျပစ္​ ရွိ ပါ တယ္​ ။ ကာ မ ပိုင္​ လင္​ ​ေယာ က်ၤား ဆို တာ မိန္​း မ ရဲ႕ ကာ မ ကို သူ႔ ​ေယာ က်ၤား သာ လွ်င္​ တ ရား ဝင္​ ပိုင္​ ဆိုင္​ ပါ တယ္​ ။

မိန္​း မ ဆို တာ ဘယ္​ အ ႐ြယ္​ ​ေရာက္​ ​ေရာက္​ ျပည္​့ တန္​ ဆာ မွ လြဲ ရင္​ အုပ္​ ထိန္​း သူ ရွိ ရ မယ္​ လို႔ တ ရား ​ေတာ္​ က ​ေဟာ ၾကား ထာ ပါ တယ္​ ။

မိန္​း မ က ယုတ္​ ညံ့ တယ္​ ဆို တာ မ ​ေထာက္​ ခံ ပါ ဘူး ။ ဒါ ​​ေပ မဲ့ ဘု ရား ဆု ပန္​ လို႔ မ ရ နိုင္​ ၊ စ ၾကာ မင္​း မ ျဖစ္​ နိုင္​ တဲ့ မိန္​း မ ထက္​ အား လံုး ကို အ လို ရွိ ရင္​ ​ေမွ်ာ္​ လင္​့ ခြင္​့ ရွိ တဲ့ ​ေယာ က်ၤား က ပို ျမတ္​ ပါ တယ္​ ဆို တာ ကို မိန္​း မ ​ေတြ ကို္ယ္​ တိုင္​ လက္​ ခံ လိမ္​့ မယ္​ လို႔ ထင္​ ပါ တယ္​ ။

မိုး တင္​့ ( ရန္​ ကုန္​ တ ကၠ သိုလ္​ )
၈ ၊ ၉ ၊ ၂၀၁၇

                                                မိုး တင္​့ ​ေဆြ
                                              ၁၀ ၊ ၉ ၊ ၂၀၁၇
                                                တ န ဂၤ ​ေႏြ

No comments:

Post a Comment